Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
rout add -p ..............
Aangezien er maar 2 subnets zijn (internet en intern) ben je redelijk snel klaar.
Ik heb het eens aan de praat moeten krijgen met 3 nic's , waarvan er 1 VPN inbound was, 1 adapter richting het authenticatie gedeelte (DC's) en weer een ander richting een ander type netwerk. Op dat punt kom je erachter dat BILL NIET KAN ROUTEREN.
And remember; If you need a router, you should buy a router and not an Windows OS
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Sorry, stond niet duidelijk in je post, ik heb hier ook een draaiende server en een test servertje.Dirk-Jan schreef op 21 september 2002 @ 09:29:
de server IS de router...
Maar zoals BlaTieBla het zegt is het hier ook alle def gw 's weg bij de nics en routes static gedefinieerd bij RRAS of via de cmd line.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
HEY, ik ben ccna certified, ik weet echt wel wat voor apparaten dat horen te doenBlaTieBla schreef op 21 september 2002 @ 09:30:
Default gateways uit de NIC's slopen. en vervolgens statische routes maken vanaf de commandline.
rout add -p ..............
Aangezien er maar 2 subnets zijn (internet en intern) ben je redelijk snel klaar.
Ik heb het eens aan de praat moeten krijgen met 3 nic's , waarvan er 1 VPN inbound was, 1 adapter richting het authenticatie gedeelte (DC's) en weer een ander richting een ander type netwerk. Op dat punt kom je erachter dat BILL NIET KAN ROUTEREN.
And remember; If you need a router, you should buy a router and not an Windows OS
maar het is ondertussen al gelukt
Tomsworld schreef op 21 september 2002 @ 09:38:
Sorry, stond niet duidelijk in je post
Dirk-Jan schreef op 21 september 2002 @ 09:12:
deze computer heeft 2 netwerkkaarten. 1 hangt aan het internet, die andere natuurlijk via een switch aan de client computers.
Idd * Tomsworld moet niet direct s morgens vroeg replyen (misschien toch wat meer koffie zoeken)Dirk-Jan schreef op 21 september 2002 @ 09:12:
deze computer heeft 2 netwerkkaarten. 1 hangt aan het internet, die andere natuurlijk via een switch aan de client computers.
[...]
mmm dat herken ik ook alhoewel enkel in het 1e jaar routeren met windowsHEY, ik ben ccna certified, ik weet echt wel wat voor apparaten dat horen te doen maar die kutz*kken bij ons op de hogeschool willen dat windows dat kan....
vanaf het tweede jaar met cisco routers
quote in quote lukt niet echt
waar zit je ergens op school?Tomsworld schreef op 21 september 2002 @ 10:10:
[...]
Idd * Tomsworld moet niet direct s morgens vroeg replyen (misschien toch wat meer koffie zoeken)
[...]
mmm dat herken ik ook alhoewel enkel in het 1e jaar routeren met windows
vanaf het tweede jaar met cisco routers(dat wordt leuker
)
edit:
quote in quote lukt niet echt