Toon posts:

[ADSL] MxStream (poll)

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga op zeer korte termijn ASDL aanvragen, maar zit nog te dubben over welke provider ik neem.

De keus is:
* HCCNet
* Planet Internet
* Wanadoo
* Xs4all
* Zonnet

Graag zal ik van jullie mede Tweakers willen weten wat jullie ervaringen zijn qua, snelheid, pings, timeouts, verbroken linesyncs (onderhoud), spam op in je mailbox en helpdesk bereikbaarheid bij startproblemen (als die er zijn).

Dus... ff een klein polletje...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:23

Qwerty-273

Meukposter

Ik heb geen enkel probleem met xs4all zelf gehad.. Heb wel 5 maanden moeten wachten totdat KPN hun centrale gereedmaakte voor MXStream over ISDN maar dat was alles..

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 03:43:
Ik ga op zeer korte termijn ASDL aanvragen, maar zit nog te dubben over welke provider ik neem.

De keus is:
* HCCNet
* Planet Internet
* Wanadoo
* Xs4all
* Zonnet

Graag zal ik van jullie mede Tweakers willen weten wat jullie ervaringen zijn qua, snelheid, pings, timeouts, verbroken linesyncs (onderhoud), spam op in je mailbox en helpdesk bereikbaarheid bij startproblemen (als die er zijn).

Dus... ff een klein polletje...
Nog meer wensen ??? :7

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is een beetje een FAQ vraag.

FAQ Internet & Telefonie
:? Welke MxStream provider is het best?

Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan! Snelheden van ADSL Basic zijn downstream rond de 50 kbyte/s (theoretisch 64) en upstream 12 à 14 kbyte/s (theoretisch 16). Precieze snelheidsresultaten en ervaringen kun je vinden op www.mordax.nl, www.speedtest.nl en www.kieskeurig.nl
Dit is het antwoord op al je vragen, want als iedereen hier pingtijden gaat opnoemen dan wordt het maar een opsom topic.

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik heb HCCnet ADSL. Werkt perfect; snel en écht always-on (heb een server die 24/7 draait en een log bijhoudt ;)). Superstabiel, ik heb toen ik ADSL kreeg met die server een verbinding gemaakt en nu heb ik hem nog steeds!
Verder nog nooit één spam-mailtje gehad (op geen van de vier e-mailadressen en 25 aliassen) en de ruimte die je krijgt voor een web-site (25 Mb) is snel en mag je direct naar linken. Ping is uitstekend; bij Multiplayer games als Red Alert 2 altijd in het groen (en dan te bedenken dat het via een server & door een firewall gaat) en ik kom tot de conclusie dat ik een zeer tevreden gebuiker van HCCnet ben! 8)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 21 september 2002 @ 06:56:
Dit is een beetje een FAQ vraag.

FAQ Internet & Telefonie

Dit is het antwoord op al je vragen, want als iedereen hier pingtijden gaat opnoemen dan wordt het maar een opsom topic.
Dit is niet "een beetje" een FAQ-vraag hoor, dit is er gewoon helemaal eentje ;) en derhalve hoort het topic hier dus ook niet thuis :)

Het onderwerp is regelmatig aan de orde geweest, en de kwaliteit van de MXStream aansluiting verschilt gewoon ook nog eens van locatie tot locatie, ongeacht de provider, dus een (nation-wide) topic hier op GoT heeft weinig zin.

Met de zoekfunctie kun je wellicht nog het één en ander aan interessante reacties vinden, maar verder heb je weinig aan een nieuw topic hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.