Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
*kent geen flash* misschien kan dat met een path? dus een path maken van de outline van je logo en daar een lensflare over laten gaan
moet nogal rap gebeuren om het niet te saai te laten worden volgens mij maar dat moet geen probleem zijn
Is heel simpel, je motion tween over een guidelayer laten lopen, inderdaad een lensflare ofzo pakken, ik zou, afhankelijk van het logo ongeveer 1 sec per letter pakken
eitje!
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Of meerdere lensflares gebruiken / lasers gebruiken. Bij een motion tween op een guidelayer op weinig tijd lijkt het niet altijd of hij netjes de randen volgt.
wat ik dus wil is de omtrek van een plaatje laten volgen, maar ik ga wel ff pielen, tnx voor de tipsE-Mile schreef op 21 september 2002 @ 04:31:
Is heel simpel, je motion tween over een guidelayer laten lopen, inderdaad een lensflare ofzo pakken, ik zou, afhankelijk van het logo ongeveer 1 sec per letter pakkeneitje!
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Probeer 's met "Radial Fill" (zie F1 voor meer info) te spelen voor het maken van een lensflare.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
ik zag je bericht en had wel zin om wat te pielen, dus hier staat ie 
het is een motionguide met 1 movieclip (stervorm, die weer ronddraait in eigen movieclip)
zo, ik heb mijn speelkwartiertje weer gehad!
het is een motionguide met 1 movieclip (stervorm, die weer ronddraait in eigen movieclip)
Maar hij snijdt nergens intie-rep schreef op 21 september 2002 @ 15:04:
|>
ziet er leuk uit, maar hij komt niet langs bepaalde delen van letters.tie-rep schreef op 21 september 2002 @ 15:04:
Mijn reden voor probeersel: ik was benieuwd of ik het laser-effect even snel kon maken.
Ik heb het nergens voor nodig, dus de rest van de animatie zal er ook nooit komen.
Pagina: 1