Toon posts:

Amd 1400/Abit KG7 upgraden of wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn KG7 bordje ondersteund xp proc tot 2000+ , nu kan ik dus zo'n processor aanschaffen maar daar houdt het dan ook mee op (heb nu een ath 1400 )
Is het misschien niet handiger om de ontwikkelingen effe af te wachten ( maandje of 2/3) en een nieuw bordje met hogere proc en mem ondersteuning te kopen?
Als ik een nieuw board koop wordt het zowiso weer een abit ivm de briljante bios (softmenu) en layout .
opinies?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Je KG7 ondersteunt met de laatste bios update een XP2200+. Als je nog wat geld aan dit systeem uit wilt geven moet je het doen. (Ik hoop zelf dat er nog eens xp2400+ en 2600+ ondersteuning komt)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Post deze vraag ff hier :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik begreep van de Abit wesite (en pauls unofficial site ) dat het met XP2000 gedaan was...
Ik heb de laatste bios ( volgens mij ) .
Maar als dat waar is is dat goed nieuws en ga ik dus voor een nieuwe proc want het boardje bevalt me prima en is het dus een goeie upgrade

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

1 Vraag:

Heb je nu meer MHZ nodig.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Topicstarter
Pollewop ,
dat wilde ik ook maar dat topic was inmiddels zo onoverzichtelijk dat ik een nieuwe geopend heb

Verwijderd

Topicstarter
Kramers ... wat bedoel je ?

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Mijn mening?

Als je nu meer MHZ nodig hebt, dan zou ik voor een upgrade gaan. Maar als je nu nog alles kan doen wat je wilt doen, dan zou ik lekker wachten met upgraden omdat je later anders toch weer een betere soort proc kan kopen.

Ik kan nu ook mijn pc gaan upgraden en een XP2000 kopen, maar voorlopig heb ik power genoeg voor alles wat ik wil doen. En ga ik in januari weer eens verder kijken.

Dus de vraag: Heb je nu meer MHZ nodig? :)

Verwijderd

Topicstarter
OK duidelijk,

Ik kan alles wat ik wil ... maarja het jeukt soms zo als ik die nieuwe spullen zie

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 00:45:
OK duidelijk,

Ik kan alles wat ik wil ... maarja het jeukt soms zo als ik die nieuwe spullen zie
Ja, daar heb ik nou ook vaak last van. Maar toch is het uiteindelijk zonde van je geld. En nog één ding, wat voor verschil zal je uiteindelijk merken van de proc upgrade? Ik wil dus echt merkbaar vooruitgaan in snelheid, en niet met benchmarks kunnen zien dat ik een 10% snellere proc heb.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 00:37:
Pollewop ,
dat wilde ik ook maar dat topic was inmiddels zo onoverzichtelijk dat ik een nieuwe geopend heb

Mjah, toch hoort het daar... Gewoon even in dat topic posten en even wat geduld hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.