ik d8 dus even leuk een formatje te doen. Dus ik format c: , install w2k en upgrade naar xp.. hij kopieert files.. dan komt de reboot.. ERROR INVALID SYSTEM DISK
ofwel hij boot dus niet
ik heb ook al geprobeerd om gewoon bootflop erin te doen smartdrv runnen en in de i386 dir winnt runnen.. gaat files copyen.. de reboot komt en weer hetzelfde verhaal 
mn winxp cd is niet bootable verder, ik denk ook niet dat het uit zal maken want na het files copyen geeft ie toch de invalid system disk melding
ik heb 2 partities fat32 1 van 5 gig en 1 van 145 gig (heb wd's 2x80 raid 0)
en de partities zijn beide active, en de 5 gig (windows partitie) staat op primary en de rest logical dus dat is niet fout verder.. mn raid stripe werkt verder ook, want ik kan win2k wel gewoon installeren (heb ik overigens nu al tig keer gedaan vanavond en dan proberen te upgraden, maar telkens hetzelfde ://
in de bios heb ik btw gewoon alle bootsequences uitstaan (aangezien ie in de bios geen hdd's ziet ivm raid)
- ik heb btw wel als 1st floppy natuurlijk als ik het via de i386 dir ga proberen -
ik snap er echt even niks meer van.. ben al paar uur bezig
ik zie vast iets stoms over het hoofd? kan ik me bijna niet voorstellen..
tnx in advance alvast
ofwel hij boot dus niet
mn winxp cd is niet bootable verder, ik denk ook niet dat het uit zal maken want na het files copyen geeft ie toch de invalid system disk melding
ik heb 2 partities fat32 1 van 5 gig en 1 van 145 gig (heb wd's 2x80 raid 0)
en de partities zijn beide active, en de 5 gig (windows partitie) staat op primary en de rest logical dus dat is niet fout verder.. mn raid stripe werkt verder ook, want ik kan win2k wel gewoon installeren (heb ik overigens nu al tig keer gedaan vanavond en dan proberen te upgraden, maar telkens hetzelfde ://
in de bios heb ik btw gewoon alle bootsequences uitstaan (aangezien ie in de bios geen hdd's ziet ivm raid)
- ik heb btw wel als 1st floppy natuurlijk als ik het via de i386 dir ga proberen -
ik snap er echt even niks meer van.. ben al paar uur bezig
ik zie vast iets stoms over het hoofd? kan ik me bijna niet voorstellen..
tnx in advance alvast