PROXY.DSMARTY.COM is om 18:00 weer UP!

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vanochtend heb ik wat aangepast op de keyserver, en blijkbaar is hij nu onbereikbaar... Ik zit helaas op mijn werk, dus kan ik de server pas om 18:00 weer een "trap" geven.

Wil je dat toch alles op de proxy terechtkomt, spaar het dan even op, of flush op proxy80.dsmarty.com / victorb.dsmarty.com

M vr gr DSmarty

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, das dus best wel pech hebben vandaag.
Zit ik gisteren te kijken naar dnet en ben ik blij dat ik op Dsmarty flush, krijg ik een koekje van eigen deeg :).

Ah wel, these things happen. Ik hoop dat je vanavond niet teveel problemen krijgt.

• DSmarty
  • Niet online
Ik denk het niet, waarschijnlijk is het mijn firewall die moeilijk doet, aangezien mijn keyserver nog wel verbinding heeft met #DPC op irc.sorcery.net... (de pc zelf is dus gewoon UP)

• DSmarty
  • Niet online
Het is de firewall heb ik al geconstateerd... vanavond rond 18:00 ben ik weer in de lucht.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.... }:O

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn complimenten dan voor het uitvoerig informeren en zo spoedig mogelijk herstellen.

DSmarty, zou je het de NS een keer kunnen vertellen :).

• DSmarty
  • Niet online
beep beep, de trein richting blabla, komende uit de richting zoefzoef, heeft een vertraging van ongeveer 10 minuten....U kunt dus over ongeveer 40 minuten uw trein verwachten :(

Hehe.. bekend verschijnsel ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:45 schreef DSmarty het volgende:
beep beep, de trein richting blabla, komende uit de richting zoefzoef, heeft een vertraging van ongeveer 10 minuten....U kunt dus over ongeveer 40 minuten uw trein verwachten :([/quote]beep beep, de proxy richting distributed.net komende uit de richting Epe, heeft een storing. Er worden bussen, ik bedoel andere proxy's ingezet :D Vanaf 18.00 uur zal fetchen/flushen weer mogelijk zijn.

• DSmarty
  • Niet online
Ik ben weer UP --> het was idd een firewall die moeilijk deed :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

AAAArrrrghh, heeft de NS vandaag maar 14 blokjes neergezet *snif* :(

Of moest ik in de trein nog ff wachten ? ;)

Verwijderd

AAARRGGH! inderdaad ja! Heb de halve dag op mun werk zitten besteden aan een oplossing zoeken waarom de handshake niet lukt; ligt het mogelijk aan de proxy BUITEN het LAN!! :(

Maarrehh.. Dsmarty.. netjes van je om dit even te melden.. ik zal het morgen nog even proberen...
ik fetch/flush momenteelaan via e-mail
(sneaky compu's aan weten te laten staan: een PIII 600, een PII 333 en nogiets.. weet niet precies wat.. >:))

Verwijderd

DSmarty bedankt! fetchen en flushen gaat weer als een trein :) ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik begrijp iets niet helemaal. Als ik me niet vergis, kon flushen op proxy80 gewoon doorgaan, toch?

Aangezien ik niet bij mijn kudde kan, maar wel zie hoeveel ik draai, heb ik het idee dat er rond de 800 blokjes verdwenen zijn.

Hoe'kenda' ?

DSmarty, the aftermath?

* Delerium heeft overigens het verlies van 800 blokjes al reeds verwerkt :(

• DSmarty
  • Niet online
Dat komt allemaal wel binnen hoor ;)
Hij heeft nog wat achterstallig flushwerk te verrichten ...
Pagina: 1