Mijn tv-out geeft (ook) zwart-wit beelden weer. Hij zit met een Scart - S-VHS kabeltje aangesloten aan mijn pc. De tv-out FAQ heb ik al gelezen, maar de oplossing zit daar niet bij.
specs:
TB 1100
Asus A7V-133
256 MB SD-RAM
GeForce 4 Ti4200 MyVIVO 128MB
350 Watt voeding
TV
Daewoo DTB-21U7 S
Via de composite aansluiting doet ie het wel, maar ik heb niet voor niks zo'n dure Scart kabel gekocht. Volgens de verpakking van de Scart kabel, issie speciaal om je pc met je tv te connecten, dus daar ligt het volgens mij ook niet aan. Ook staat m'n videokaart ingesteld op PAL B.
Met google kwam ik bij deze link: Klik
In bovenstaande thread zeggen ze dat het zou kunnen aan S-video. Je tv zou dat niet kunnen ondersteunen. Gezien het feit dat ik geen S-video ingang op me TV heb, dacht ik eerst dat dat het was. Maar als ik door de externe kanalen van me tv zap, kom ik wel langs SVHS.
Is het nou juist dat SVHS hetzelfde is als S-video?
en zo ja, hoe los ik mijn zwart wit probleem op?
TIA
specs:
TB 1100
Asus A7V-133
256 MB SD-RAM
GeForce 4 Ti4200 MyVIVO 128MB
350 Watt voeding
TV
Daewoo DTB-21U7 S
Via de composite aansluiting doet ie het wel, maar ik heb niet voor niks zo'n dure Scart kabel gekocht. Volgens de verpakking van de Scart kabel, issie speciaal om je pc met je tv te connecten, dus daar ligt het volgens mij ook niet aan. Ook staat m'n videokaart ingesteld op PAL B.
Met google kwam ik bij deze link: Klik
In bovenstaande thread zeggen ze dat het zou kunnen aan S-video. Je tv zou dat niet kunnen ondersteunen. Gezien het feit dat ik geen S-video ingang op me TV heb, dacht ik eerst dat dat het was. Maar als ik door de externe kanalen van me tv zap, kom ik wel langs SVHS.
Is het nou juist dat SVHS hetzelfde is als S-video?
en zo ja, hoe los ik mijn zwart wit probleem op?
TIA