[@home]Geen 2de accounts meer

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 20:49
quote van de @home portal:
@Home heeft besloten om de dienst Extra pc's niet langer aan te bieden. Het is dus niet meer mogelijk om een extra pc aansluiting aan te vragen voor je thuisnetwerk. Voor meer informatie hierover kun je in de Help kijken.

Als je op dit moment al gebruik maakt van Extra pc’s verandert er niets. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van de extra computernamen. Als je deze extra computernamen niet meer wilt gebruiken, moet je even contact opnemen met de Helpdesk.
Daar kwam ik dus deze week achter toen ik een 2de account wou aanvragen.
Ik dus de helpdesk gebeld en ze kwamen met een verhaaltje van te kort aan IP's etc. Maar er komen toch binnenkort weer nieuwe ip-reeksen vrij :?
Maja ik vind dit dus een rare stap van @home, op de helpdesk kwamen ze trouwens wel met een verhaal van moet je een router kopen etc, terwijl ze eerst altijd ertegen waren dat je je verbinding zou delen :? erg vreemd...
Heeft iemand hier nu ook last van, vind het best klote dat ik geen 2de account meer kan krijgen.
Ik twijfelde tussen NT en SG maar sg leek me wat beter omdat het niet een echt technisch topic is....

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Tsja, even een router ertussen zetten dan maar?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je mag nu router ertussen gooien.
Alleen bieden ze r geen ondersteuning voor.
Staat wel paar tuts op http://start.home.nl

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Dit is al een tijdje bekend :)

Mocht je er over willen babbelen, ga dan aub hier verder:
[rml]Het grote @home problemen topic [ deel 2][/rml]

thnx :)

Dit topic is gesloten.