Wie wacht er ook op dit spel? Op 27 oktober uit in Engeland en bij ons op 10 november ik heb hem dus via internet betsled en hij is al onderweg en ik kan al niet meer wachten. Zijn er nog meer cm fans hiero?
Dat is juist zo stoer. Je kan zo wat alles met dat spel doen. Nu kan jezelfs op de media reageren.
CM RULEZ!!!
CM RULEZ!!!
Verwijderd
ik ga me mengen in dit gesprek
cm= het beste en inteligenste managementsspel dat ooit gemaakt is
en ja, tuurlijk wacht ik ook met smart op de opvolgers
cm= het beste en inteligenste managementsspel dat ooit gemaakt is
en ja, tuurlijk wacht ik ook met smart op de opvolgers
Ik zit ook te wachten op die nieuwe Champ Manager. Die demo heb ik al even gespeeld, zijn een aantal leuke dingen toegevoegd, zoals uitgebreide interactie met de media.
Ook een hele leuke functie is om te protesteren tegen een scheidsrechter
En natuurlijk helemaal up to date met het nieuwe seizoen. Als het goed is kun je ook de gegevens zelf editen, maar dat ben ik niet tegengekomen in de demo.
CM Roeleert
Ook een hele leuke functie is om te protesteren tegen een scheidsrechter
En natuurlijk helemaal up to date met het nieuwe seizoen. Als het goed is kun je ook de gegevens zelf editen, maar dat ben ik niet tegengekomen in de demo.
CM Roeleert
If you can't convince them, confuse them
CM rulez. ik heb nergens kunnen lezen dattie hier pas op 10 november er is, meestal is het gelijk met UK, maar dat zou anders kunnen wezen
Elect a clown, expect a circus.
een echte fan koopt het natuurlijk, maar je ondertitel zegt alles al PeeJee, jij bent dus geen echte fan van het spel
trouwens hij komt pas vrijdag uit.....
trouwens hij komt pas vrijdag uit.....
Jongens voor alle duidelijkheid:
hij komt vrijdag in engeland uit en 10 november bij ons gelukkig heb ik hem als die-hard al via internet besteld en krijg ik de engelse versie als ik zou wachten tot 10 november dan krijg je de nederlandse versie.
Alle cm die-hards plaats hier je icq nummer dan kunnen we erover praten?
CM RULEZ!!!!!!!!
hij komt vrijdag in engeland uit en 10 november bij ons gelukkig heb ik hem als die-hard al via internet besteld en krijg ik de engelse versie als ik zou wachten tot 10 november dan krijg je de nederlandse versie.
Alle cm die-hards plaats hier je icq nummer dan kunnen we erover praten?
CM RULEZ!!!!!!!!
Verwijderd
Alles wat op de markt komt moet jammer genoeg 12 patches hebben om fatsoenlijk te werken . Daarom koop ik of budget , of ik download het . De laatste 2 aankopen van 99,95 waren om het maar zachtjes te zeggen een fiasco .
whatever
Is nog een geniale nieuwe functie bij CM 00/01: Je kan bij savegame info zien hoeveel honder uur je het spel hebt gespeeld!!! Ik heb echt alle CM's gespeeld, en dan per deel een seizoen of 50
Dat is idd handig... soms heb ik meerdere save games voor een spel, en dan vergeet ik steeds welke de meest recente was, en zo kan je dat snel zien....
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
echt zo'n spel, als je er aan begint dan zit je uren achter de compu
"I sit in my room and imagine the future."
mag eigenlijk hier niet
Ik weet dat het niet mag maar ik koop het spel wel heb hem al besteld via internet maar ik doe het voor jullie.
ik koop hem ook wel.... dus voor mij hoef je het ook niet te doen
Verwijderd
Voor mij hoefde je het ook niet te doen, ik had al een andere link
Ik koop het spel toch wel, net zoals ik de vorige versies ook heb gekocht. CM is het enige spel waar ik wel geld voor over heb (het is ook het enige spel dat ik speel).
Verwijderd
CM rules!!!!!!!!!!! Ik heb alle versies hier thuis orgineel liggen, en de demo van cm00/01 al een paar weekjes getest. Daarnaast zal ik nog ff vermelden wie de beste speler in CM is:
Javier Saviola!!!!!!!
Iemand andere suggesties????(misschien Jorgensen of Bakircioglu)
Javier Saviola!!!!!!!
Iemand andere suggesties????(misschien Jorgensen of Bakircioglu)

Verwijderd
Uit 99-00 waren voor mij de beste:
Jorgenson
Sigporsson
Aimar
Ronaldinho
klompe
haruna babangida
Deze dagen zal ik wel ontdekken of ze in 2000-01 ook goed zijn.
Jorgenson
Sigporsson
Aimar
Ronaldinho
klompe
haruna babangida
Deze dagen zal ik wel ontdekken of ze in 2000-01 ook goed zijn.
Ik heb er nou al weer 13 uur cm spelen in 2 dagen op zitten. Wat een game is het, vooral met de media vind ik goed.
Euh Tampert was het geloof ik die het zei:
Beste management en strategie spel dat er is. Geloof ik te hebben onthouden.
Euh nou dat kan ik dus niet met je eens zijn. Er is een spel met de naam Capitalism, bijna niemand kent het, en dat is omdat top-economen het hebben laten ontwikkelen en tegen elkaar spelen. Ik heb een origineel van het spel hier thuis gehad en het geprobeerd, na een paar dagen was mijn bedrijf nog steeds niets waard en was mijn omzet in vergelijking met de groei van anderen ook helemaal prut. Maar owkee daar ging het niet helemaal om.
CM1 heb ik gespeeld, dat was best een leuk spel, al waren er wat weinig fucnties, voor CM2 waren mijn verwachtingen dan ook niet al te best, maar ik ben er eigenlijk nooit aan toe gekomen het te spelen. Vol verwachting klopt mijn hart voor de derde versie.
Beste management en strategie spel dat er is. Geloof ik te hebben onthouden.
Euh nou dat kan ik dus niet met je eens zijn. Er is een spel met de naam Capitalism, bijna niemand kent het, en dat is omdat top-economen het hebben laten ontwikkelen en tegen elkaar spelen. Ik heb een origineel van het spel hier thuis gehad en het geprobeerd, na een paar dagen was mijn bedrijf nog steeds niets waard en was mijn omzet in vergelijking met de groei van anderen ook helemaal prut. Maar owkee daar ging het niet helemaal om.
CM1 heb ik gespeeld, dat was best een leuk spel, al waren er wat weinig fucnties, voor CM2 waren mijn verwachtingen dan ook niet al te best, maar ik ben er eigenlijk nooit aan toe gekomen het te spelen. Vol verwachting klopt mijn hart voor de derde versie.
Bericht hierboven
Verwijderd
cm rulezz gewoon, ik heb tot nu toe nog alle versies vanaf de eerste tot de laatste, en ja geen 1 is er gekopieerd, dit spel is gewoon marvelous...
Pagina: 1