Toon posts:

[MPEG2] AVSEQ01.MPG corrupt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een video file van een SVCD ge-extracted, maar helaas, als ik hem af probeer te spelen met PowerDVD of probeer te branden met Nero, dan doet hij het niet.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:56:
Ik heb een video file van een SVCD ge-extracted, maar helaas, als ik hem af probeer te spelen met PowerDVD of probeer te branden met Nero, dan doet hij het niet.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Codecs wel goed geinstalleerd? En wat bedoel je precies met 'doet hij het niet'?

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 20 september 2002 @ 22:08:
[...]

Codecs wel goed geinstalleerd? En wat bedoel je precies met 'doet hij het niet'?
Welke codecs moet ik installeren dan? Want het vreemde is dat PowerDVD het altijd goed doet met MPEG2 files en Nero ze ook wel kan herkennen (en TMPEG ook).

En onder hij doet het niet bedoel ik dat hij alleen zwart beeld geeft, telkens 2 seconden doortelt en je hoort allemaal jitter.

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
je moet de hele Iso/Bin op de cd branden , niet alleen de AVSEQ01.mpg

Verwijderd

Topicstarter
DTorro schreef op 20 september 2002 @ 22:11:
je moet de hele Iso/Bin op de cd branden , niet alleen de AVSEQ01.mpg
Ja ok, maar ik heb met WinIso de avseq01.mpg geextracted en wil ik ff zien op mijn PC.

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:17:
[...]

Ja ok, maar ik heb met WinIso de avseq01.mpg geextracted en wil ik ff zien op mijn PC.
Dat moet je niet met WinIso doen maar met VCDGear hij word namelijk aangepast voor de SVCD en werkt dus alleen maar in combinatie met de andere files die op de SVCD staan VCDGear maakt er weer een normale Mpeg van

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:04

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:17:
[...]

Als je het even wil testen voor branden kun je beter.
Die iso mounten met daemon tools.
Dan simuleer je een cd en kun je de iso testen.

Kan me herinneren, niet zo vaak met (s)vcd gewerkt, is dat als je de mpeg extract er crap in de mpeg zit.
Dus om die af te spelen moet je ze eerst bewerken met een andere prog.
zie www.vcdhelp.com daarvoor.

Meestal spelen die mpeg inclusief crap erin wel goed af maar kan zijn dat het bij jou niet doet.

Verwijderd

Topicstarter
Heb Daemon al geprobeerd, doet het ook niet. Maar zal dat andere eens gaan proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Hirogen schreef op 20 september 2002 @ 22:21:
[...]

Dat moet je niet met WinIso doen maar met VCDGear hij word namelijk aangepast voor de SVCD en werkt dus alleen maar in combinatie met de andere files die op de SVCD staan VCDGear maakt er weer een normale Mpeg van
Yes! Doet het! Heel erg bedankt! Dit was dus de oplossing die ik zocht!!!!

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:46:
[...]

Yes! Doet het! Heel erg bedankt! Dit was dus de oplossing die ik zocht!!!!
Graag gedaan :)
Pagina: 1