Ik heb een video file van een SVCD ge-extracted, maar helaas, als ik hem af probeer te spelen met PowerDVD of probeer te branden met Nero, dan doet hij het niet.
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Codecs wel goed geinstalleerd? En wat bedoel je precies met 'doet hij het niet'?Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:56:
Ik heb een video file van een SVCD ge-extracted, maar helaas, als ik hem af probeer te spelen met PowerDVD of probeer te branden met Nero, dan doet hij het niet.
Welke codecs moet ik installeren dan? Want het vreemde is dat PowerDVD het altijd goed doet met MPEG2 files en Nero ze ook wel kan herkennen (en TMPEG ook).SiHiDa schreef op 20 september 2002 @ 22:08:
[...]
Codecs wel goed geinstalleerd? En wat bedoel je precies met 'doet hij het niet'?
Ja ok, maar ik heb met WinIso de avseq01.mpg geextracted en wil ik ff zien op mijn PC.DTorro schreef op 20 september 2002 @ 22:11:
je moet de hele Iso/Bin op de cd branden , niet alleen de AVSEQ01.mpg
Dat moet je niet met WinIso doen maar met VCDGear hij word namelijk aangepast voor de SVCD en werkt dus alleen maar in combinatie met de andere files die op de SVCD staan VCDGear maakt er weer een normale Mpeg vanVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:17:
[...]
Ja ok, maar ik heb met WinIso de avseq01.mpg geextracted en wil ik ff zien op mijn PC.
Als je het even wil testen voor branden kun je beter.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:17:
[...]
Ja ok, maar ik heb met WinIso de avseq01.mpg geextracted en wil ik ff zien op mijn PC.
Yes! Doet het! Heel erg bedankt! Dit was dus de oplossing die ik zocht!!!!Hirogen schreef op 20 september 2002 @ 22:21:
[...]
Dat moet je niet met WinIso doen maar met VCDGear hij word namelijk aangepast voor de SVCD en werkt dus alleen maar in combinatie met de andere files die op de SVCD staan VCDGear maakt er weer een normale Mpeg van
Graag gedaanVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:46:
[...]
Yes! Doet het! Heel erg bedankt! Dit was dus de oplossing die ik zocht!!!!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq