• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 18:52

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Ik heb al met seach gezocht maar nergen iets wat hier echt over gaat.

Wij hebben dus al een tijdje het idee om een digicam te kopen.
mijn pa wil gelijk een "goede" digicam kopen..

als je die 3 camera's eens zou vergelijken en preis niet als super belangrijk beschoud welke is dan het beste (megaveel extra functies is niet super belangrijk kwaliteit is meer belangrijk)

de S40 is beter dan de S30 en de G2 is beter / slechter dan de S30^S40?

als je de S30 met S40 verlijkt komt de S40 er wil iets bovenuit, maar dan speelt preis toch een belang is het ut waart om de S40 of G2 te kopen of niet?

graag lekker veel nuttige reacties :D

Groetjes Plaagje

Flying High!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Gewoon als beginner om wat foto's te maken lijtk me de S30 de beste keus. De lens van de S40 is precies hetzelfde als die van de S30 en daardoor zijn de foto's niet echt van zoveel beter kwaliteit.

De G2 is een stuk groter en zwaarder, heeft een aansluiting voor een externe flitser, wat extra instellingen en een iets lichtsterkere lens. Hij is meer bedoeld voor de fanatieke semiproffessionele amateur.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ga naar http://www.dpreview.com en vergelijk daar de reviews van de verschillende camera's
Bekijk de samples
Bedenk wat voor eisen jij stelt en welke van de camera's voor jou van belang zijn
Maak je keuze....

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Plaagje, aangezien dit je 6e post is: lees eerst even de FAQ : Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy
Verder kan je echt wel info vinden via de search.
En kijk o.a. op www.dpreview.com en www.steves-digicams.com

Enne, wij tweakers groeten elkaar continue, dus dat hoef je niet te vermelden ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:53

Metten

ik hou het graag simpel

oja, de G2 (er is binnenkort ook een G3!) heeft een grotere accu, die gaat dus langer mee.

Er is ook een S45 aangekondigd. zie voor meer info http://www.dpreview.com

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Welkom op GOT Plaagje,

Microkid heeft heel goed alles al verwoord, dus ga ik het niet meer doen. Maar je kan idd beter eerst DPreview doorbladeren en dan de FAQ doorlezen om te kijken waar jouw camera aan moet voldoen.
Plaagje, aangezien dit je 6e post is: lees eerst even de FAQ : Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy
Verder kan je echt wel info vinden via de search.
En kijk o.a. op www.dpreview.com en www.steves-digicams.com

Enne, wij tweakers groeten elkaar continue, dus dat hoef je niet te vermelden ;)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.