Niet meer werkende laptop

Pagina: 1
Acties:

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik wilde vanavond mijn laptop aan zetten en ik kreeg geen beeld. Raar dacht ik. Ik zette de laptop uit en daarna weer aan om te luisteren en kijken wat hij wel en niet doet. Wat hij wel doet is alle fan's aan zetten en de proc wordt net zo warm als bij 100% belasting. Verder doet hij helemaal niks. Geen spin-up van de hardeschijf en geen beeld ook niet de bios. Hij maakt ook geen geluid (bios piepjes). Volgens mij gaat de cd-rom wel aan want het laatje wil wel open. De power led gaat ook branden. Het toetsenbordord doet ook niks.

Waar kan dit aan leggen / wat is er stuk?

Help :?

Sebastiaan

Verwijderd

misschien klinkt het dom, maar staat je beeldscherm wel op beeld (dus ff aan die knop draaien? ).

Anders lijkt hij mij een beetje erg kapot gegaan..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:13:
misschien klinkt het dom, maar staat je beeldscherm wel op beeld (dus ff aan die knop draaien? ).

Anders lijkt hij mij een beetje erg kapot gegaan..
dan moeten de hd's enzo toch wel gaan draaien? :?

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Ja het beeldscherm staat wel aan anders zou ik wel beeld hebben op mijn crt uitgang. Mijn toetsenbord doet het niet dus kan ik ook niet schakelen tussen monitoren. Mijn hd zou dan inderdaad wel gaan draaien.

Verwijderd

tsja, dat stond er niet bij ;).

Ik denk nu dat de laptop het gewoon begeven heeft.
Het is nogal moeilijk te checken wat, aangezien je niet ff een nieuwe processor erin kan hangen.
maybe moet je hem toch maar naar de winkel ofzo opsturen...

hdd: tsja, bootflop. Als je al bijna alles geprobeerd hebt, denk ik er niet meer aan dat je die ook nog kan doen ;).
Dat is natuurlijk wel step uno.

Verwijderd

ik ben bang dat je hd overleden is, dat had ik ook hij deed niks meer
en een nieuwe hd kost veel munten

Verwijderd

Als het beestje wel wil starten met een boot-flop en je ziet dan dat je HDD partities niet meer te benaderen zijn dan weet je het wel, getest? :z

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Heb je geprobeert om de accu er uit te halen, en er weer in te stoppen. Wil soms helpen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 08:21:
ik ben bang dat je hd overleden is, dat had ik ook hij deed niks meer
en een nieuwe hd kost veel munten
Jaja en dan zie je niets op het scherm.
Pagina: 1