[WC] radiator afmetingen

Pagina: 1
Acties:

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik wil graag een radiator uit een een auto slopen voor mijn aanstaande waterkoeling.
Nu leek het mij wel handig als ik zou weten wat de afmetingen zijn van welke kachel radiator.
dus welke auto heeft welke radiator en iessie ook van koper?

heb je een radiator? wil je dan vertellen uit welke auto, wat de afmetingen zijn en van welk materiaal ie is gemaakt?

Verwijderd

is d8 ik al een topic over geweest gebruik ff search

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
De afmeting van de radiator is een. Je moet er ook nog aan denken dat je slangen erop aan moet sluiten en die kun je niet in een hoek van 45 graden laten lopen want dat gaat het een beetje mis.

Ik heb alles buiten mijn kast gemaakt in een externe box. Hierdoor heb ik in mijn pc alleen maar het koelblok zitten en een aansluiting om slangen erop aan te sluiten. Ben er erg tevreden over. Moet toegeven is niet altijd makkelijk als je je oc moet verplaatsen maar ja :).

• OliverBB
nou , ik wou eigenlijk alleen de radiator aan de buitenkant hebben (achterop denk ik) en dan moet ie niet aan alle kanten buiten de kast steken.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:46

Creesch

bla bla!

kijk ook even wat voor rad je gerbuikt een "gewone"autorad (is groot!) of die van een verwarming dus als iemand zegt je moet een rad hebben van auto merk x model y moet je wel even zeker weten wat voor 1 't is

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45

Epsilon

Ford truck verwarmings radiator: 20x24cm (incl nippels) Koelend oppervlak: 19x17 cm

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Epsilon style:
Opel Kadett E verwarmings rad.: 28x18x5cm (incl. nippels) Koelend opp.: 24x16x5cm

This can no longer be ignored.

• OliverBB
dat het een kachelradiator zou moeten zijn wist ik wel, mar zijn die er niet een beetje kleiner?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
moet je gewoon vragen en duidelijk zeggen wat je wil tegen die kerel van de sloop

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Koop em vooral niet nieuw , das zo duur als een Black Ice XTREME-2 .

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45

Epsilon

Desolation Angel schreef op 21 september 2002 @ 23:42:
Koop em vooral niet nieuw , das zo duur als een Black Ice XTREME-2 .
Maar wel een stuk beter!

Verwijderd

http://www.overclockers.com/tips1031/

Hier staan er een aantal.
Pagina: 1