nieuwe monitor terug of niet?

Pagina: 1
Acties:

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00
Ik heb net mijn Iiyama LS902UT teruggekregen van teleplan na reparatie, hij was alle instellingen kwijt. nu 10 dagen naar een 15" gekeken te hebben heb ik hem eindelijk weer :)
Het lijkt in alle opzichten een nieuwe monitor, andere doos, voetje erbij (terwijl ik hem zonder voetje heb ingeleverd..:) ), powercable erbij, nieuw verpakkingmateriaal in doos, en hij ziet er gloednieuw uit: geen beschadiging/krasjes enzo..

Maar.... er zit geen boekje/handleiding bij en het serienummer is hetzelfde.. (!?)

Plakken ze bij Iiyama/teleplan de serienummers op een nieuwe monitor of is die van mij héél goed gerepareerd/schoongemaakt??

Verwijderd

Misschien hebben ze hem gewoon mooi gepoetst en zelf een voetje gemaakt :p, ik denk dat hij nieuw is you, lucky son of a bitch :) Die serienummers recyclen ze denk ik gewoon daar.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
sko schreef op 20 september 2002 @ 21:11:
Ik heb net mijn Iiyama LS902UT teruggekregen van teleplan na reparatie, hij was alle instellingen kwijt. nu 10 dagen naar een 15" gekeken te hebben heb ik hem eindelijk weer :)
Het lijkt in alle opzichten een nieuwe monitor, andere doos, voetje erbij (terwijl ik hem zonder voetje heb ingeleverd..:) ), powercable erbij, nieuw verpakkingmateriaal in doos, en hij ziet er gloednieuw uit: geen beschadiging/krasjes enzo..

Maar.... er zit geen boekje/handleiding bij en het serienummer is hetzelfde.. (!?)

Plakken ze bij Iiyama/teleplan de serienummers op een nieuwe monitor of is die van mij héél goed gerepareerd/schoongemaakt??
Wat maakt het uit dan? Als ie het toch goed doet?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

dan heb je wel je oude monitor terug...

als ze daar serienummers gaan verwisselen, hebben ze geen fuck aan hun administratie... serienummer is het enige unieke waar ze een monitor aan herkennen...

maaruh, hoezo zou je terug gaan dan? :? ik snap het ff niet...

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00
als ze daar serienummers gaan verwisselen, hebben ze geen fuck aan hun administratie... serienummer is het enige unieke waar ze een monitor aan herkennen...
zit iets in,maar als ik een ander serienummer zou krijgen na reparatie klopt mijn monitor registratie ook niet meer bij www.IIama.nl. en de garantie wordt dan heel moeilijk te bepalen.. dan zou ik moeten bewijzen dat het mijn eigen monitor is, aangezien het serienummer niet klopt. ik denk dat ze aan omkatten doen :)

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 14:32
Jij hebt hem in ieder geval terug.
Ik zit na 2 weken nog steeds te wachten op m'n pro 510 :(

debeerzietzevliegen.nl

Verwijderd

sko schreef op 21 september 2002 @ 12:08:
[...]

zit iets in,maar als ik een ander serienummer zou krijgen na reparatie klopt mijn monitor registratie ook niet meer bij www.IIama.nl. en de garantie wordt dan heel moeilijk te bepalen.. dan zou ik moeten bewijzen dat het mijn eigen monitor is, aangezien het serienummer niet klopt. ik denk dat ze aan omkatten doen :)
Ik denk dat je paranoide bent. :+
Het is een nieuwe monitor met je oude serienummer. Dat serienummer is namelijk aan jou gekoppeld.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:40
Nou dan is Teleplan wel verbeterd, qua service.Mijn VM pro 512 reparatie heeft ruim 5 weken geduurd.

Voordeel was wel, dat ze de firmware ook hadden geupgrade, zodat die rare trillingen verdwenen waren.

Maar goed, het kan best zijn dat ze de oude achterkant op de nieuwe monitor gezet hebben om inderdaad jou persoonsgegevens te kunnen behouden.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Alle kapotte monitors die binnenkomen worden gerepareerd en op 1 stapel gegooid. Jij krijgt gewoon weer de bovenste van de 'stapel' opgestuurd. Kennelijk voorzien van je eigen serienummer. Het is dus niet zo dat je eigen monitor gerepareerd wordt en dat je deze zelfde ook weer terugkrijgt. Dat zou veel te lang duren. Het is dus ook geen spliksplinternieuwe monitor. Gewoon een opgelapte 2dehandse :P

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
TD-er schreef op 21 september 2002 @ 12:27:
Voordeel was wel, dat ze de firmware ook hadden geupgrade, zodat die rare trillingen verdwenen waren.
Ik heb dezelfde monitor, dus kun je even uitleggen wat je met die trillingen bedoelt ?!

-

Pagina: 1