Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S
Heb je misschien een bepaald merk in gedachten?DiMension schreef op 20 september 2002 @ 21:34:
Nope, die zijn er best. Ik zou even kijken op wat sites van Fan-fabrikanten voor specs an fans. Hoe je er dan verder aan moet komen weet ik niet.
Enermax of Papst ofzo?
Browse maar eens. YS-Tech, Enermax, Papst, Delta
Zat fabrikanten
Ik ben ze op de site nog niet tegengekomen iig.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:24:
Papst heeft ze ook geloof ik..
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:26:
jah ik heb ook papst 120 mm overgens heeel erg still maar die dingen zijn best wel dik dus beter kan je dan enermax kopen die zijn flink wat dunner maar niet al te stil
Hij zoekt een 120x120x20mm fan. Graag beetje lezen voortaan.
Aan de topicstarter: bel een leverancier van fans op. Misschien krijg je zo meer te weten.
Verwijderd
www.regenboog.net
Spijtig genoeg is dat voor jouw ws een beetje heel erg ver weg (In België, vlak bij de Franse grens)
Maar misschien heeft een winkel in jouw buurt ze ook
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
hmm delta. Denk dat i wel een geruislose pc wil hebben. Want als ik bij Delta denk dan denk ik aan een straal jagerDiMension schreef op 20 september 2002 @ 23:21:
http://www.delta.com.tw/ <- heeft slimline fans (ik heb ze tot 80mm gevonden)
En de enigste die ik heb gevonden is deze.
Dit is de kleinste Delta 120mm (wat ik heb gevonden) :)
Plus gratis oordoppen
Verwijderd
WOW!!!!!!!Twix schreef op 21 september 2002 @ 00:06:
[...]
hmm delta. Denk dat i wel een geruislose pc wil hebben. Want als ik bij Delta denk dan denk ik aan een straal jager.
Plus gratis oordoppen
weet je waar ik die kan krijgen??!! je zou me een grote dienst bewijzen!!
Heb ze zelf ook gisteren binnen gekeregen. Zijn instelbaar en stil (shhhhhh)
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
In de pricewatch zie ik alleen maar UC-12FAB staan, dus zonder die B er achter.Carp_Hunter schreef op 21 september 2002 @ 17:11:
Beter id zijn de nieuwe Enermaxen: UC-12FAB-B
Heb ze zelf ook gisteren binnen gekeregen. Zijn instelbaar en stil (shhhhhh)
Is dat dezelfde fan? Die was ik idd al van plan om te kopen. Relax zijn die ja.
Maar die zijn dus 25 mm dik en ik zoek eentje die hooguit 20mm dik is.
Anyways, iig iedreen alvast bedankt voor de hulp tot nu toe
Ik geloof dat die B staat voor blue (ze zijn nl blauw) die zonder zijn rood/paars.FlowDesign schreef op 21 september 2002 @ 20:03:
[...]
In de pricewatch zie ik alleen maar UC-12FAB staan, dus zonder die B er achter.
Is dat dezelfde fan? Die was ik idd al van plan om te kopen. Relax zijn die ja.
Maar die zijn dus 25 mm dik en ik zoek eentje die hooguit 20mm dik is.
Anyways, iig iedreen alvast bedankt voor de hulp tot nu toe
Ik heb die van mij bij de OC-Shop besteld.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Koel ... waar zijn die te koop ?Twix schreef op 21 september 2002 @ 00:06:
[...]
hmm delta. Denk dat i wel een geruislose pc wil hebben. Want als ik bij Delta denk dan denk ik aan een straal jager.
Plus gratis oordoppen
Lijkt me wel wat voor me RAD
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ik heb hier een Fonsan Delta 0.30A liggen en die is 20 mm dik volges mij.
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Ik denk dat je mm bedoeltKeesr schreef op 21 september 2002 @ 21:49:
Maar die is btw wel 92 cm ....
Verwijderd
zoek maar uit
lezen !!
<25 mm dik
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Dat weet ik natuurlijk allang, *zucht*Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 15:39:
op http://shop.freezinghardw...op.asp?Sub_ID=11&Cat_ID=6 hebben ze 4 120x120x25 koelers.
zoek maar uit
Ik zoek 120mm fans die dunner zijn dan 25 mm.
Hoor ik nou een echo?
Ik heb al de sites van allerlei vage en minder vage merken bezocht, maar nog steeds nix gevonden. Papst, Sunon, Castron (ofzo) weetikveel, ken nix vinden.
maareh ... ik wil die 120x120x76
Kon alleen maar japanse sites vinden ...
Iemand een idee ?
Maar, ik heb het (tijdelijk) zo opgelost: Ik heb m'n voeding omgedraaid en een beetje verhangen waardoor er nu wel genoeg ruimte is voor een fan met dikte van 25mm.
Ik denk dat ik binnenkort zelf een window ga maken en dan de casefan daar aan hang...
dan hangt ie op de juiste plek en kan m'n voeding weer normaal hangen.
Verwijderd
Wat zit er precies in de weg? Als je voeding in de weg zit, kan je daar geen gat in zagen dan? Als je proc in de weg hangt wordt het natuurlijk iets lastiger.FlowDesign schreef op 23 september 2002 @ 15:07:
Volgens mij zijn die dingen echt niet aan te komen idd. Heb overal gezocht.
Maar, ik heb het (tijdelijk) zo opgelost: Ik heb m'n voeding omgedraaid en een beetje verhangen waardoor er nu wel genoeg ruimte is voor een fan met dikte van 25mm.
Ik denk dat ik binnenkort zelf een window ga maken en dan de casefan daar aan hang...
dan hangt ie op de juiste plek en kan m'n voeding weer normaal hangen.
Verwijderd
Kan je verder niet helpen, maar moest het even kwijt.
Dit topic is gesloten.
![]()