Dit klopt toch
Ik krijg het niet voorelkaar
Ik kan ze niet zenden wel ontvangen.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Ik kan ze niet zenden.Tux schreef op 20 september 2002 @ 20:35:
Destination ook port range aan toekennen, niet alleen 6890. of zit ik nou vaag te doen
[edit]
Je bedoelt dat files ontvangen niet werkt neem ik aan?
Ik gebruik liever geen Beta softwareMillennium schreef op 20 september 2002 @ 20:43:
Vergeet het verzenden maar, winroute 4.2 ondersteunt het niet.
Winroute 5.0 beta heeft een verbeterde support voor het H323 protocol, en geef je daarmee veel meer kans. Mocht je die gaan gebruiken, laat ons dan weten of Winroute 5.0 wat is
suc6
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
heb je een linkje waar ik die beta kan downen, wil hem wel testen !!Millennium schreef op 20 september 2002 @ 20:43:
Vergeet het verzenden maar, winroute 4.2 ondersteunt het niet.
Winroute 5.0 beta heeft een verbeterde support voor het H323 protocol, en geef je daarmee veel meer kans. Mocht je die gaan gebruiken, laat ons dan weten of Winroute 5.0 wat is
suc6
It's not a bug, its a feature
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik zie die beta versie nergens staan hoorfish schreef op 21 september 2002 @ 18:02:
btw die beta kun je gewoon vinden bij Kerio (zaterdag gedownload bij een vriend)
www.kerio.nl ...... inkoppertje
Let wel op, ze hebben de hele mailserver er uit gegooid omdat ze zelf een mailserver produckt verkopen
http://www.kerio.com/us/beta_section.html4STROKELONGLEGG schreef op 22 september 2002 @ 13:03:
[...]
Ik zie die beta versie nergens staan hoorof ik ben gwoon kippig vandaag