Ik wil het geheugen van mijn videokaart zover mogelijk omhoog krijgen. Wat kan ik doen? Het zou me bv. niet uitmaken als mijn FSB of GPU daarvoor omlaag moet. Ik wil alleen geen extra koelvinnen oid erop plaatsen (snap het nut daar ook niet van, want het wordt toch nauwelijks warm).
Valt er ook nog iets in het BIOS te doen bv. met de AGP driving force?
Alle tips zijn welkom.
(Resultaten tot nu toe met MSI GF2MX: 191 MHz stabiel. 200 MHz meteen gare textures. 197 en 196 MHz worden na 10-15 minuten instabiel. Ga nu 195 MHz testen.)
Off-topic: ik heb ook een 486 koelertje op mijn core gezet. Wat een verschil! Eerst werd de core gloeiend heet, nu is hij op 217 MHz nog maar net boven kamertemperatuur! Waarschijnlijk ook wel wat beter voor de gezondheid van de kaart.
Valt er ook nog iets in het BIOS te doen bv. met de AGP driving force?
Alle tips zijn welkom.
(Resultaten tot nu toe met MSI GF2MX: 191 MHz stabiel. 200 MHz meteen gare textures. 197 en 196 MHz worden na 10-15 minuten instabiel. Ga nu 195 MHz testen.)
Off-topic: ik heb ook een 486 koelertje op mijn core gezet. Wat een verschil! Eerst werd de core gloeiend heet, nu is hij op 217 MHz nog maar net boven kamertemperatuur! Waarschijnlijk ook wel wat beter voor de gezondheid van de kaart.