Toon posts:

Geforce IV Ti4200 doet helemaal niets...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Geforce IV Ti2100 doet helemaal noppus, geen beeld uit te krijgen, mamaplank: K7T Pro 2, zal dat het probleem zijn????

Ik heb ondertussen nieuwe pc klaar staan, helaas was processor niet leverbaar, dus daar is het wachten even op... Maar als videoplank kapot is, dan kan ik hem dan mooi meteen omruilen.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
punt 1 die videokaart bestaat niet en punt 2 gebruik is de search met je mobo dan kom je erachter dat die met bosjes uitvallen.

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn oude TNT2 M64 doet hij het wel....... Sorry was dus Geforce IV Ti 4200......

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

krijg je wel piepjes ?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Als je trouwens je videokaart op je mobo aansluit, zou hij het dan moeten doen, ook al zit er geen processor in je pc???? (Bij mijn TNT2 kwam namelijk eerst altijd dat videokaartschermpje voordat het biosscherm kwam)

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal noppus, koeler draait, dat wel, maar meer ook nie.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 20:11:
Als je trouwens je videokaart op je mobo aansluit, zou hij het dan moeten doen, ook al zit er geen processor in je pc???? (Bij mijn TNT2 kwam namelijk eerst altijd dat videokaartschermpje voordat het biosscherm kwam)
Dat is gewoon je probleem, er zit geen processor in het systeem, en dat is toch wel een essentieel onderdeel :P. Zonder doet hij idd niets :).

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 20 september 2002 @ 20:13:
[...]
Dat is gewoon je probleem, er zit geen processor in het systeem, en dat is toch wel een essentieel onderdeel :P. Zonder doet hij idd niets :).
Dat dacht ik ook, vandaar dat ik hem ff in oude pc had gezet, waar dus die K7T Pro2 in zit, met AMD Duron 700...... Maar daar doet hij dus ook niets, geen piepje, alleen een draaiende koeler, maar meer ook nie.

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

ach jah, als je nix te doen hebt ga je voor de gein maar es een onzin topic openen. waarom ook niet :r

Specs

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
hmmm... Waarschijnlijk heeft hij 3,3V nodig en je moederbord geeft 1,5V

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aan je specs te zien heb je weer een socketA moederbord genomen. Probeer eens die duron 700 in je nieuwe mobo en met die GF4. Als het dan nog helemaal niet werkt is de gpu niet erg levend denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
4STROKELONGLEGG schreef op 20 september 2002 @ 20:15:
ach jah, als je nix te doen hebt ga je voor de gein maar es een onzin topic openen. waarom ook niet :r
Lekker nuttige mededeling, maar bedankt voor de tip. Geef ik je meteen een leuke tip terug, haal de koeler eens van je processor, en kijk eens hoe hij wegfikt, beschrijf het in een topic en de zoveelste totaal nutteloze topic is geboren....
htol schreef op 20 september 2002 @ 20:15:
hmmm... Waarschijnlijk heeft hij 3,3V nodig en je moederbord geeft 1,5V
Das jammer, dan wacht ik maar op processor, en hoop op de juiste afloop.....

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 20 september 2002 @ 20:18:
Aan je specs te zien heb je weer een socketA moederbord genomen. Probeer eens die duron 700 in je nieuwe mobo en met die GF4. Als het dan nog helemaal niet werkt is de gpu niet erg levend denk ik :)
Zou het werken???? (FF voor de zekerheid, voordat processor overlijd (Dan kan ik ook niet meer om hulp vragen namelijk)

edit:

Spanning op PCI sloten van mamaplank is trouwens ook 3.3V, dus vast ook op AGP.....

• Pollewob
  • Niet online
Een duron 700 werkt gewoon ook op de nieuwere socketA moederborden. Natuurlijk wel de fsb en vcore goed instellen (100 MHz en 1,65v uit mn hoofd) en dan zou het gewoon moeten werken :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het, alleen weigert Windows, niet anders verwacht, maar helaas geen beeldje uit videokaart te krijgen, zal ik hem maar overleden verklaren???? (Oude videokaart doet het wel, ligt dus niet aan mamaplank)

• Pollewob
  • Niet online
Dan zou ik die kaart gelijk weer terugsturen, en gelijk ff met de winkel mailen. Kunnen ze de cpu en de kaart als 1 pakket sturen :)

+ titel ff aangepast.

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

owkee ik neem mijn woorden terug :) het begon slecht maar het kwam toch nog goed...

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Wij doen niet aan sturen... Ik laat gewoon ff een chauffeur langs BDCC rijden, om daar mijn spulletjes op te halen, helaas was CPU er pas maandag, dus dinsdag gaat hij ff langs, hoop dat ze niet te moeilijk doen, nouja, test hem nog wel ff op mijn werk, doet hij daar ook niets dan issie gewoon echt dood, klaar over en uit.

Verwijderd

Topicstarter
4STROKELONGLEGG schreef op 20 september 2002 @ 21:03:
owkee ik neem mijn woorden terug :) het begon slecht maar het kwam toch nog goed...
Nou niet echt, had liever gehad dat hij het nu wel weer deed ;)

Nouja niet getreurd, wat heb je tenslotte aan een pc zonder processor, ben wel blij dat ik hem vandaag meteen ff getest had, dan heb ik tenminste snel een nieuwe.

Verwijderd

Denk niet dat het aan je Moederbord ligt, denk aan je videoplank.

Een GF4 Ti4200, met een Duron 800MHz heeft hier prima gedraaid.

Verwijderd

Topicstarter
Ach op zich maakt het niet uit, voor het gamen zal ik toch snellere pc moeten, dus m'n AMD Athlon XP+ 2200 is allang besteld.
Pagina: 1