Toon posts:

Draadloze tv link...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren, vraagje...

Ik ben opzoek naar een apparaat wat mijn tv signaal door kan sturen. Ik zit namelijk tussen een badkamer in waar ik geen kabels kan leggen naar mijn tv. Hopeloos is dat.. nu was ik beetje aan het surfen en zag ik 255Euro voor zo tv link maar dat is me wat te duur. Zijn er nog andere oplossingen? of prijzen hiervoor

thnx

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Kijk eens naar de produkten van Marmitek.
Heb ik ook en werkt prima...

Verwijderd

trust heeft een set (trust televiewer) en daarmee kan je audio / video draadloos doorsturen.
http://www.trust.nl/products/default.htm?artnr=12351 voor meer info.

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 20:05

TdV

Wil je de tv-kabel doorsturen of wil je het signaal van een video (tuner) of dvd doorsturen. Als je het tweede wil ben je met zon trust of marmitek ding van 75 pleuro klaar. Als je het tv-kabel signaal door wil sturen zben je aangewezen op een van de duurdere versies. (175€ of zo). op de marmitek site staat meer info en de prijzen staan in de pricewatch.

Verwijderd

Ik heb ooit eens zo'n ding aangesloten, werkte niet (Marmitek) en later alles gechecked, werkte nog steeds niet, schijnt dat je het heel precies moet richten. Ik zou liever toch proberen een gat in de muur te boren en er een kabel door heen te jassen.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De Kijkshop heeft die draadloze setjes ook, maar dan veel goedkoper dan 255 euro.

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Heb zelf setje van target, was geloof ik 100 euro kwijt paar maandjes geleden. Prima setje hoor, stuurt naast beeld en geluid ook signaal van afstandsbediening door naar pc, hoef je niet elke keer naar de andere kamer te lopen.

Nadeel van de setjes is dat ze storingsgevoelig zijn. geluid wil nog wel eens een bromtoon geven, maar met beetje instellen wordt ie snel minder.

Verwijderd

Topicstarter
Voor mij is het echt een verleningen van de bnc kabel... :) dus puur tv .. hier komt geen pc tussen... is duur had ik nooit verwacht.. wel zonde kabel is goedkoop.. maar die moet door de badkamer... en dat kan dus niet : (

• Snow_King
  • Laatst online: 22:14

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb een Marmitek setjes en hij roeleert!

simpel, de kwaliteit is OK, ik heb een oud huis waar kabels leggen lelijk zou zijn dus geen optie...
Beeld en Geluid is netjes, dus...

Verwijderd

weet iemand of er ook draadloze kastjes zijn waar ook bv. een LPT aansluiting op zit?

Verwijderd

Marmitek bij mij thuis over 12 meter hemelsbreed door 2 muren heen was geen goede optie. Na 1 week heb ik het geluidsdeel al vervangen door een kabel van 20 meter, na 2 maanden heb ik ook maar 20 meter kabel aangeschaft voor het beeld. Marmitek set is exit en ik ben nu zeer tevreden. (Al kwamen de kabels samen op 120 € en de Marmitek op 90 €)

Verwijderd

Topicstarter
Die marmitek is dat voor coax verlengen of gewoon adio video?

• Snow_King
  • Laatst online: 22:14

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 12:12:
Die marmitek is dat voor coax verlengen of gewoon adio video?
gewoon een gele, rode en witte tulp stekker, dus audio en video...

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 20:05

TdV

op http://www.marmitek.nl/ staat de cablelink 75:

CableLink 75
Verzend draadloos TV-signaal, dwars door muren en plafonds! Met ingebouwde TV-tuner, zodat u niet afhankelijk bent van de tuner van bv. uw videorecorder. Inclusief 5in1 afstandsbediening.
art. nr. 09275 199,00

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:18

Klippy

Still Game

Die Marmitek heb ik alweer meer dan een jaar, erg handig en werkt perfect :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
marmitek rulez!
goed spul.
Pagina: 1