Een vriend van mij heeft onlangs een camera gekocht(sony dcr trv25e) en daarbij ook een pinnacle express paketje (zo een met een firewire kaart en dat prachtige programma erbij
) Probleem is dat onder WinXP de capture niet goed verloopt. na ongeveer 6 min ( komt overeen met ong. 1.2 gig) begint de HD (samsung 60 Gig) te stotteren en schiet de frame loss omhoog (240 frames is geen uitzondering binnen korte tijd).
Het betreft hier een P600 op een Chaintec 6ata4 moederplank met de nieuwste via drivers en 384 Mb ram.
Het vreemde is dat het capturen onder Win98 wel vlekkeloos verloopt.
het betreft hier pinnacle studio 7.06.11.
Ik heb al gemaild naar pinnacle en die vertelden mij dat ik op zoek moest naar de drivers voor het moederboard (vandaar via drivers 4.43)
Moet ik nou de bios flashen (nu nog orig) of heeft dat niet zo veel nut.
blijven capturen onder win98 vind ik ook geen optie omdat die gast geen 60 euro neelegt om via allerlei lastige omwegen te moeten capturen.
Het betreft hier een P600 op een Chaintec 6ata4 moederplank met de nieuwste via drivers en 384 Mb ram.
Het vreemde is dat het capturen onder Win98 wel vlekkeloos verloopt.
het betreft hier pinnacle studio 7.06.11.
Ik heb al gemaild naar pinnacle en die vertelden mij dat ik op zoek moest naar de drivers voor het moederboard (vandaar via drivers 4.43)
Moet ik nou de bios flashen (nu nog orig) of heeft dat niet zo veel nut.
blijven capturen onder win98 vind ik ook geen optie omdat die gast geen 60 euro neelegt om via allerlei lastige omwegen te moeten capturen.