the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Srry hoor maar de vioodoo kaart 1 moet toch beeld hebben via een bestaande videokaart
zover ik weet is de voodoo 1 een 3d versneller
Zitten er 2 pluggen op (van 3 rijen??) Male + fermale??
Je hebt gelijk, 2 pluggen. Dus hij kan niet op zichzelf werken?! Wist ik niet eens. Bedankt!Speedy-power-II schreef op 20 september 2002 @ 19:43:
Srry hoor maar de vioodoo kaart 1 moet toch beeld hebben via een bestaande videokaart
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
in windows ziet hij gewoon die voodoo, onder geluid, video en mulitmedia app. dit klopt ook omdat dit een 3d versneller is (video)
Als het goed is heb je een kort kabeltje er bij zitten
deze moet van de videokaart naar de voodoo 1 kaart
Dit kabeltje is een kabel met 2 pluggen van 15 pins male naar 15 pins fermale iet's van 20 cm lang ofzo
Als het goed is heb je een kort kabeltje er bij zitten
deze moet van de videokaart naar de voodoo 1 kaart
Dit kabeltje is een kabel met 2 pluggen van 15 pins male naar 15 pins fermale iet's van 20 cm lang ofzo
Wat heb ik dan aan dat ding. Om eerlijk te zijn nog nooit van het princiepe gehoord?Speedy-power-II schreef op 20 september 2002 @ 19:47:
in windows ziet hij gewoon die voodoo, onder geluid, video en mulitmedia app. dit klopt ook omdat dit een 3d versneller is (video)
Jah klopt van dat kabeltje en dat doet ie ook gewoon door die onboard te verbinden met die voodoo 1
Jah klopt van dat kabeltje en dat doet ie ook gewoon door die onboard te verbinden met die voodoo 1 jepzz dat klopt.
Wat heb je aan dit ding??
als je nog spellen hebben die 3dfx ondersteunien is dit een stuk sneller.
ipv 15 fps iets van 25 ofzo dus het scheel wel.
Je heb er niks aan als je alleen met programma's werkt. Zover ik weet is het alleen voor spellen
Je heb er niks aan als je alleen met programma's werkt. Zover ik weet is het alleen voor spellen
ic, tnx!Speedy-power-II schreef op 20 september 2002 @ 19:53:
Jah klopt van dat kabeltje en dat doet ie ook gewoon door die onboard te verbinden met die voodoo 1 jepzz dat klopt.
Pagina: 1