Don't Speak, Just Think
Winamp detecteerd zelf het juiste type. Gewoon deleten dus.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:19:
kijk of ze ogg zijn of wma, gewoon renamen dus, werkt dat niet, dan gewoon deleten![]()
Was niet echt de bedoeling. Ik weet zeker dat het muziek is. Maar t wil gewoon niet spelen.
Don't Speak, Just Think
Moet je even op zoek naar het programma: Uncook.exe. Wat het precies doet weet ik niet meer... Dit heb ik een paar jaar geleden voor het laatst moeten gebruiken.
type detecteren gaat lastig als je niet de goede codecs hebt.WhiteDog schreef op 20 september 2002 @ 18:22:
[...]
Winamp detecteerd zelf het juiste type. Gewoon deleten dus.
controleer dat eerst.
Dat Uncook heb ik een keer gehad, werkte echt voor geen meter bij mij maar ik heb em geloof ik wel ergens op CD staan.
het zou btw ook een virus kunnen zijn dat je mp3 files aantast.
Unzippen/unrarren/unacen/unstuffitten. werkt het dan nog niet, haal een hexeditor bij download.com en bekijk het begin van de file en voer leesbare text in google in.
Human Bobby
dit laatste begrijp ik niet helemaal. Unzippen of rarren werkt niet. het zijn echt MP3 files
Don't Speak, Just Think
Laat me raden? Zeker de laatste tijd van Kazaa afgehaald? De platenmaatschappijen zijn lekker bezig om op deze manier verneukte MP3's te verspreiden...SdR schreef op 20 september 2002 @ 19:07:
Ik krijg het niet voor elkaar om ze goed af te spelen.
Dit geeft winamp aan.
128KBs 44KHz. de grote van het bestand is goed en ook de duur van het liedje is goed??? Zijn er nog meer MP3 codecs??
webOS all the way!
Pagina: 1