Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ja, deze globalwin cooler van narwal kan ook op je duron. Ik heb hem namelijk ook. Mijn duron 650 @ 927 werd stressed maximaal 53 C.
Ah lekker:)
*bestel*
*bestel*
Stichting eth0
Verwijderd
Chakotay:
Jazeker pastie daarop! en hij cooled ook nog fucking goed ook nog bij mij.
mijn duron700 draait met gemak zonder enige andere cooling op 1Ghz. op een abit kt7-raid
Jazeker pastie daarop! en hij cooled ook nog fucking goed ook nog bij mij.
mijn duron700 draait met gemak zonder enige andere cooling op 1Ghz. op een abit kt7-raid
ik heb deze cooler zelfs nog verbouwd. Ik heb een extra fan boven op de originele gezet hij draait nu op ongeveer 5500 a 6000 rpm i.p.v. 4800 rpm
Ok dank mensjes, hij is onderweg (hoopik:))
Pastie eik ook op een socket 7? Dan kan ik em op me K6 plakken totdat ik een Duron gekocht heb:)
Pastie eik ook op een socket 7? Dan kan ik em op me K6 plakken totdat ik een Duron gekocht heb:)
Stichting eth0
Deze koeler heb ik op een AMD K6-2+ zitten.... en werkt perfect!!!!
Je kunt zelfs extra accesoires voor deze koeler kopen. Zo is er ook een kleinere fan voor de zijkant beschikbaar.....
Je kunt zelfs extra accesoires voor deze koeler kopen. Zo is er ook een kleinere fan voor de zijkant beschikbaar.....
Jongens, had nou ff gewacht!
Narwal krijgt de FOP38 ongeveer half November binnen.
Nou zijn er genoeg redenen om deze te kopen.
-Alpha Killer (
)
-Aluminium heatsink
-Delta fan
review
Narwal krijgt de FOP38 ongeveer half November binnen.
Nou zijn er genoeg redenen om deze te kopen.
-Alpha Killer (
-Aluminium heatsink
-Delta fan
review
Ik heb deze cooler al een maand geleden bij narwal gekocht. Toen was de fop 38 nog niet leverbaar. Ik had trouwens in een mailtje van narwal gezien dat de fop 38 coolers ergens deze week binnen moeten komen. Kunt er dan gewoon eentje opgaan halen als je net zoals ik in de buurt van deze winkel woont. Je kunt hem natuurlijk ook laten bezorgen. En dat natuurlijk voor maar 69 piekjes. (ex verzend kosten.)
Kheb em binnen:)
Zat in een mooie diamond doos met powerline tape erop:D
Maarum klopt het dat het woord globalwin nergens op dat ding of op het doosje te bekennen is? (mooi groot alu blok met een cooltium fan, cooltium koelprut een een cooltium casebadge:))
Zat in een mooie diamond doos met powerline tape erop:D
Maarum klopt het dat het woord globalwin nergens op dat ding of op het doosje te bekennen is? (mooi groot alu blok met een cooltium fan, cooltium koelprut een een cooltium casebadge:))
Stichting eth0
Zaad: niet alle, FOP38 heeft een delta:)
Enne die PAL is een alpha he? Kan wel op duron, alleen beetje passen met condensators, en voorzichtig monteren...
fepje zit nu op mn p166 te snorren, die draait nu vrolijk op 233 mhz, zometeen ff kijken of 260 ook lukt
Enne die PAL is een alpha he? Kan wel op duron, alleen beetje passen met condensators, en voorzichtig monteren...
fepje zit nu op mn p166 te snorren, die draait nu vrolijk op 233 mhz, zometeen ff kijken of 260 ook lukt
Stichting eth0
Pagina: 1