Ik zag in Sysoft Sandra dat mijn Front side bus op 100 staat. Nu gebruik ik 133 Mhz geheugen. Kan ik zonder meer mijn jumper op het moederboard omzetten zodat alles op 133 draait, en dan neem ik aan ook sneller draait, of kan dit nadelige gevolgen hebben voor mijn hardware. AMD Athlon 1 Ghz 512 Mb .
Verwijderd
dit betekent dat je je systeem dan gaat overclocken. Dit kan goed gaan maar kan ook voor onstabiliteit zorgen en h et zou ook kunnen dat het niet werkt
dan draai je op 1.3 Ghz, als je voor een behoorlijke portie extra koeling zorgt zou het misschien geen problemen op hoeven leveren.
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Verwijderd
jah je pci sloten kunnen instabiel worden omdat die het msischien niet meer trekken op die snelheid...maar je proc en geheugen kunnen het volgens mij wel aan als je een beetje goede cooler hebt..
Verdiep je je eens in de techniek achter de CPU/chipset/mobo. Meer info kun je in de PMG sticky's vinden (Technische PMG FAQ enzo). Ook wordt in de DOC FAQ het fenomeen overklokken zeer helder uitgelegd 
Deze gaat iig dicht omdat dit wel erg basic is.
Deze gaat iig dicht omdat dit wel erg basic is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()