Opeens een stelletje rare problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
Ik ben lekker aan het Morrowinden en opeens gaat het vreselijk traag. Ik merkte al dat Morrowind wat trager was geworden maar ik vond dat niet zo erg.

Ik sluit MW af en wil Norton Systemworks installeren om te defragmenteren en opeens <PLOEP> mijn computer uit.
Ik start hem opnieuw op en ik krijg een melding dat er een dll niet is gevonden, waarschijnlijk omdat Norton nog niet goed was geinstalleerd.
En opeens is mijn muis supertraag, zodat ik wel tien keer over mijn bureau moet schuiven om van onder naar bovenaan het scherm te komen.

Ik heb hem nu even helemaal uitgezet en nu doet ie het weer.
Ik heb de temperaturen nagekeken en met Motherboard Monitor is het 44 graden en in de bios 43 dus daar ligt het niet aan.

Wat kan het zijn want ik wil zeker weten dat dit niet nog een keer gebeurt :(

Om mijn specs te zien, zie sig:

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dit kan van alles zijn, hardware, software. Op basis van wat de eenmalige gebeurtenis die jij aangeeft is het onmogelijk een sluitende conclusie te geven. Probeer eerst eens zélf wat en gebruik daar de search voor; tips te over :) Narrow het zaakje eerst maar wat down en open t.z.t. maar weer een topic als je er niet uit komt, het is hier namelijk geen "help, m'n pc doet vreemd!" helpdesk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.