Toon posts:

[WIN 98 SE/ME] register probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze topic al vaak voorbij geweest is maar ik heb er nog in geen een een duidelijk antwoord zien staan voor een oplossing.
Ik had zelf altijd een probleem als win98se opstarte dat ik een melding kreeg dat het register beschadigd was en dat ik opnieuw op moest starten waarna het "gefixt" werd. Maar dit hielp niet veel want de melding kwam steeds terug.
Nou hadi k gisteren weer dit probleem. Ik had wat spullen nodig die op iemand anders zijn hd stonden(win me geinstalleerd). Ik neem dus een hd mee en sluit hem aan op die pc. Daarna opgestart en alles geselecteerd om naar mijn hd te kopieren. Tijdens het kopieren loopt de pc opeens vast. Na opnieuw opstarten(en mijn hd eruit) komt er in opeens die melding van het register, en dat er opnieuw opgestart moet worden op een backup terug te zetten. Hiervoor was deze melding dus nog nooit geweest op die pc, maar nou komt die bij elke boot in beeld. Is hier nou echt niks aan te doen?

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:19
IK had dat laatst ook bij een pc, ik heb eerst een strookje geheugen eruit gehaald. Dat hielp niet, dus toen de videokaart eruit en toen was het over. De videokaart werkte nog wel gewoon, maar waarschijnlijk was die een beetje gaar, en nu draait het systeem zonder problemen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)