een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Wat is hier niet duidelijk aan?
DOH!Phreak schreef op 20 september 2002 @ 16:31:
"Bij betreding detectiegebied beweegt de camera en wekt de suggestie opnames te maken."
/me acid gaat bijles nemen
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
no problemo
hoog intertoys gehalte? nouja hij kost ook maar 12.99Duracell schreef op 20 september 2002 @ 17:07:
In het echt vind ik hem der niet echt overtuigend uitzien, eerlijk gezegd.
bedenk wel dat dat wel weer 28,6261929 gulden is hèBurning_acid schreef op 20 september 2002 @ 17:09:
[...]
no problemo
[...]
hoog intertoys gehalte? nouja hij kost ook maar 12.99
LOLbedenk wel dat dat wel weer 28,6261929 gulden is hè
Nieuw project: tweak something in elkaar met dit.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Damn....wat een goed idee...athlonkmf schreef op 20 september 2002 @ 17:25:
Kijk, het ziet er niet echt overtuigend uit, maar een beetje tweaker kan toch wel eventjes een webcam daarop monteren en andere leukigheidjes mee uithalen?
Nieuw project: tweak something in elkaar met dit.
* Gutteguttegut gaat morgen ff langs de Gamma....
..een echte tweaker ken niet zonder Gamma...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
maarre thnx athlonkmf! ff kijke of ik daar iets in kan maken
/dev/null
dat komt doordat het high-tech is
Offtopic replies verwijderd.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Webcam rockt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
hee! geen info achter houden heschizofreen schreef op 20 september 2002 @ 18:10:
ik ben benieuwd wta voor "beweging" die camera maakt, post jullei ervaringen er aub, misschien kan ik er ook nog iets leuks mee doen
ik denk dat ie gewoon naar links/rechts gaat bewegen en dat dat lampje gaat knipperen.
als je een ID hebt wat je er mee wil doen post het hier dan ff, ben wel benieuwd eigenlijk
Verwijderd
Verwijderd
*zucht*Phreak schreef op 20 september 2002 @ 16:31:
"Bij betreding detectiegebied beweegt de camera en wekt de suggestie opnames te maken."
Oke, mischien draait alleen het platvorm
Maar wel vv cam in bouwen
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:35:
[...]
*zucht*
Oke, mischien draait alleen het platvorm![]()
Euh, er staat camera, geen platvorm...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:37:
hmm na jullie reacties issie wel stoer eerlijk gezegd! zoiets kan ik bij me vriend op zijn kamer hangen en dan het beeld op me computer aan sluiten dan kan je nog lachen
American Pie 3: invasion of tweakers? Dat een vrouw daarmee komt.....
Verwijderd
Waarom nietathlonkmf schreef op 20 september 2002 @ 23:40:
[...]
American Pie 3: invasion of tweakers? Dat een vrouw daarmee komt.....
En dan merk je dat je vriend vreemdgaat
Verwijderd
Je ziet meteen dat het een nepding is.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Misschien nog even luidspreker erbij aansluiten. "U BEVINDT ZICH IN PRIVE-GEBIED, HOEPEL GVDM OP, ANDERS WORDT JOUW ROTKOP BINNEN 5 SECONDEN DOORGESTUURD NAAR DE POLITIE!!"
Verwijderd
Nie fokken met de Intertoys he??? (Mien pa hatter ine) Hij ziet er wel vet uit, alleen nu maar hopen dat dat bewegen een beetje echt is, want echt zo'n ding dattie naar het plafond enzo gaat kijken...Burning_acid schreef op 20 september 2002 @ 17:09:
hoog intertoys gehalte?
die lamp is echt sterk, niet normaal, kun je serieus het halve dorp van bovenaf mee verlichten
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
-
xonide schreef op 21 september 2002 @ 12:52:
grote stad dan.. ding ziet idd wel geweldig uit. heb volgens mij nog een oude webcam ofzo. Dan gooi ik idd ook een knightrider ding in.. zodra ie gaat bewegen zie je die leuke lampjes heen en weer springen. Hoe zit het met de binnenkant? is die hol of zit dat gewoon opgevuld met troep?
Het bewegingsensor/platform/motor lijken me belangrijkste. De kast eromheen ga je als het goed is toch weggoien en er wat anders voor maken toch?
Wat ook wel leuk zal zijn, een replica van een machinegeweer/kanon of zo eraan hangen. Zie je eventjes mensen zweten als de loop hun achtervolgd
Infrarood/laser aanhangen voor dramatisch effect. Nu nog iemand een omschakeling maken dat je dat ding handmatig kan besturen of zo.
-
ik zie anders vaak van die monitoren staan waar het beeld van de camea's op staat. ik heb er eigenlijk ook nog nooit echt op gelet dus dat zou het ook kunnen zijnVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
bij winkels hangen bijna alleen maar dummies, soms een enkele bij de ingang
Verwijderd
Maar das wel makkelijk te regelen met diverse software.
Al ervaringen?
Verwijderd
Nou daar ben ik niet zo zeker van hoor, een winkel moet opnames kunnen hebben van winkeldiefstal enz. Dat gaat toch echt een beetje moeilijk bij een dummy.Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
Bij ons in de supermarkt staan al die camera's aangesloten op zo'n zwart/wit tv in de baas zn kantoorVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
die nepdingen zijn puur voor de doe het zelver.
Audi: Vorsprung durch Technik
en dat icm een 130 Db sirene die ik ooit gebouwd heb......
mmm...
es kijken of ik nog 12 euro over heb voor zo'n ding morgen
owja, als ik em heb komen er wel pics en evt ook een filmpje hoor
dat bewegen is wel phat
This is the Way.
Deze software werkt heel goed, alleen dan moet je cam volgens mij wel stil staan....Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:34:
Maar die webcam moet alleen aangaan als hij iets spot hé!
Maar das wel makkelijk te regelen met diverse software.
Al ervaringen?
hij gaat pas bewegen als er iemand aanwezig is, dus dan krijg je psies het gewenste effect lijkt meGutteguttegut schreef op 23 september 2002 @ 00:13:
[...]
Deze software werkt heel goed, alleen dan moet je cam volgens mij wel stil staan....
haha dan ken je de gamma niet... waar ik werk...Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
Verder gaat dat ding wel snel in de verkoop, maarja ik hoef hem niet..
er zijn ook nog echte camera's te koop bij de gamma, draadloos ook
Bij de Appie stonden de camera's aangesloten op de tv in de kantine, 's zomers is er in de kantine nadat er vrouwelijk schoon is gespot ook geen man in de kantine te vindenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
ik zal em kopen als 't niet te kinderlijk uiterlijk is en dan horen jullie meer
De dummy's staan in Delft (weet niet of dat in iedere Gamma zo is) in het middengangpad, ergens in het midden, in een afgesloten vitrine, dus ff een medewerker vragen of ze zo'n ding eruit kunnen halen.
Goed, dan hier de beloofde foto's:
De camera gekocht, de nog ongeopende doos:

Net uit de doos, maar nog in bubbeltjesplastic verpakt:

Camera uitgepakt. In een klein zakje waren 2 schroeven + pluggen voor bevestiging meegeleverd:

Hij staat:

Batterijklepje op camera. Openen met schroefje:

Geopend:

Drie schroeven weghalen en je batterijbakje is los:

De ingewanden:

rechtsboven controllerplaatje
linksboven ledje
linksonder bewegingssensor
linksmidden motor
rechtsonder schakelaar
Nogmaals de ingewanden, vanuit een andere hoek:

Vooraanzicht met linksboven de led, en rechtsboven de sensor:

Ziezo
Verwijderd
Ben benieuwd wat je er van gaat maken, deze ziet er trouwens echter uit als die in de friettent bij ons.jwbagger schreef op 23 september 2002 @ 16:13:
Ziezo, ik ben bij de Gamma in Delft geweest. Ze hadden nog 3 doosjes staan toen ik aankwam. Toen ik wegging nog maar één, want zowel ik als een andere klant wilden ook zo'n ding.
De dummy's staan in Delft (weet niet of dat in iedere Gamma zo is) in het middengangpad, ergens in het midden, in een afgesloten vitrine, dus ff een medewerker vragen of ze zo'n ding eruit kunnen halen.
Goed, dan hier de beloofde foto's:
De camera gekocht, de nog ongeopende doos:
[afbeelding]
Net uit de doos, maar nog in bubbeltjesplastic verpakt:
[afbeelding]
Camera uitgepakt. In een klein zakje waren 2 schroeven + pluggen voor bevestiging meegeleverd:
[afbeelding]
Hij staat:
[afbeelding]
Batterijklepje op camera. Openen met schroefje:
[afbeelding]
Geopend:
[afbeelding]
Drie schroeven weghalen en je batterijbakje is los:
[afbeelding]
De ingewanden:
[afbeelding]
rechtsboven controllerplaatje
linksboven ledje
linksonder bewegingssensor
linksmidden motor
rechtsonder schakelaar
Nogmaals de ingewanden, vanuit een andere hoek:
[afbeelding]
Vooraanzicht met linksboven de led, en rechtsboven de sensor:
[afbeelding]
ZiezoEn nu modden geblazen
Maar goed, wat is het probleem? Je bent modder of je bent het niet natuurlijk
Bijna alle beveiliginscamera's draaien gewoon. Logisch he, als dr nu 5 mensen allemaal n andere kant uitlopen dan zou dat ding op tilt slaanBaRF schreef op 23 september 2002 @ 16:25:
hey er zijn er wat die denken dat die cam cool met je meedraait he, maar dat is niet waar hoor, zodra ie beweging 'ziet' gaat ie gewoon draaien, dus als hij naar links gaat en jij naar rechts, draait ie niet om ofzo...jammer
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
- er een digitale camera en een webcam in zit
- de webcam constant beelden opneemt en doorstuurt naar een pc
- de pc laat analyseren welk onderwerp het meest waard is om een foto te van te maken (lees: babe)
- het de beweging volgt van het onderwerp
- de digicam enkele foto's laat maken
- daarna met een motorgestuurde waterpistool het onderwerp nat spuit om vervolgens
- nog een foto te maken met de digicam
- en dit alles direct door kan sturen op internet
- en de foto's kunnen verkopen aan het onderwerp
Mag van mij 1 jaar lang de status "Tweaker van het jaar" krijgen.
'Echte' beveiligingscams hebben inderdaad stroom + coax in één kabel. Ik heb ook in een winkel gewerkt waar ff voor 60.000 piek een camerasysteem is opgehangen: werkt heel effectief, mits je natuurlijk iemand heb die de godganze dag achter een pc wil zitten (en naar 15 beeldjes tegelijk kan kijken
Iemand die babe-recognition software kan maken verdient wel meer vind ikathlonkmf schreef op 24 september 2002 @ 10:48:
Degene die dit ding zo kan modden dat
- de pc laat analyseren welk onderwerp het meest waard is om een foto te van te maken (lees: babe)
- daarna met een motorgestuurde waterpistool het onderwerp nat spuit om vervolgens
Een deel moet toch wel lukken denk ik.athlonkmf schreef op 24 september 2002 @ 10:48:
Degene die dit ding zo kan modden dat
webcam met continue upload moet idd wel lukken...
alleen dat babe recognition and tracking software wordt wat lastiger
Nee hoor. Ik heb 10 jaar (langs mijn studieBurning_acid schreef op 22 september 2002 @ 18:15:
[...]
ik zie anders vaak van die monitoren staan waar het beeld van de camea's op staat. ik heb er eigenlijk ook nog nooit echt op gelet dus dat zou het ook kunnen zijn
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......