Everything is better with Bluetooth
das wel lekker goedkoop.. inclusief dat sd kaartje.. jeetje..
edit:
bij nader inzien.... praat ik poep.. het is eigenlijk net wat te duur..
Ik had al een SD reader (van www.powerinnumbers.com.au).. dus..
edit:
bij nader inzien.... praat ik poep.. het is eigenlijk net wat te duur..
Ik had al een SD reader (van www.powerinnumbers.com.au).. dus..
Verwijderd
Waarom niet de SmartMedia reader (ook USB): Kost minder, zit een draadje aan (
), SmartMedia kaartje kost ook geen drol meer 
/me is van plan zo'n ding te halen voor school ed (makkelijk meenemen van data ipv floppy/mail)
/me is van plan zo'n ding te halen voor school ed (makkelijk meenemen van data ipv floppy/mail)
Review: nieuws: Sandisks Cruzer: Portable Storage 
Is duur, uit amerika komt er ook nog 19% BTW bij, verzendkosten en nog wat importheffingen... Tenzij je die SD kaart ook nog ergens anders wil gebruiken ben je beter af met een 256 MB CF en een losse cardreader.
Is duur, uit amerika komt er ook nog 19% BTW bij, verzendkosten en nog wat importheffingen... Tenzij je die SD kaart ook nog ergens anders wil gebruiken ben je beter af met een 256 MB CF en een losse cardreader.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik wil het SD kaartje voor mijn IPAQ gebruiken. Als ik een CF kaartje er in wil stoppen dan wordt ie aardig dikker en heb ik geen ruimte meer voor mijn toekomstige gps. Plus de kosten van zo'n CF jacket zijn ook nog al hoog (cf-sleeve ca 60? eur en een 256mb ca 120 eur en dan nog een CF reader 30 eur alle in NL)
Tevens ik kan het laten bezorgen in de US en dan neemt iemand het voor mij mee -> totale kosten $150 ~ 165 eur.
Waar ik nog mee zit is, of ik niet nog groter SD kaartje moet gaan kopen met het oog op mijn toekomstige GPS. En hoe het eventueel met de gerantie zit
Tevens ik kan het laten bezorgen in de US en dan neemt iemand het voor mij mee -> totale kosten $150 ~ 165 eur.
Waar ik nog mee zit is, of ik niet nog groter SD kaartje moet gaan kopen met het oog op mijn toekomstige GPS. En hoe het eventueel met de gerantie zit
edit:
NL toegevoegd
NL toegevoegd
Everything is better with Bluetooth
Verwijderd
Ik gebruik er ook een met mijn iPAQ. De 256MB versie + cruzer. Werkt perfect! Een DivX van 100mb is zo overgepompt!
Pagina: 1