Bij dit programma'tje zijn er 3 temperaturen zichtbaar. Ik heb gezocht maar ik kon niet vinden welke voor wat is. Volgens mij is temp 2 voor de CPU. Maar die is bij mij maar 37 graden celcius en ik heb een AMD DURON 1300 MhZ of is dit normaal. De andere temperaturen zijn 25 graden en 19 graden.
Die 37 is heel normaal voor je CPU. De andere 2 zijn waarschijnlijk je mobo en je HDD.
Juist
das wel erg lauw bier, dat moet ik niet
Mijn XP2200+ is 43 graden 
die 25c is je mobo en die 19c je kast denk ik. Dit staat wel precies in je moederbord boekje, welke sensor wat is
die 25c is je mobo en die 19c je kast denk ik. Dit staat wel precies in je moederbord boekje, welke sensor wat is
Software Algemeen -> Processors, Mobo's & Geheugen
Het gaat om een ECS Elitegroup K7VTA3
Het gaat om een ECS Elitegroup K7VTA3
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 21-09-2002 12:12 . Reden: Op verzoek verplaatst :) ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Mag ik em ff omhoog schoppen. Lang genoeg gewacht en nog steeds weet ik niet precies het antwoord. Het gaat dus om een ECS Elitegroup K7VTA3 Moederbord + AMD Duron 1300 MhZ CPU.
37 = CPU temp
25 = System temp
19 = ????
is denk ik vrij normaal die temps
25 = System temp
19 = ????
is denk ik vrij normaal die temps
Ik heb een Asus A7V333 maar ook bij CpuCool 3 temperaturen waarbij de laatste iets van 17 graden was. Bij mij bleek dit een extra aansluiting voor een Temperatuur sensor te zijn (Heb nu een sensor aangesloten en Temp 3 is nu ongeveer 50 graden).
Wisselt die temp van 19° ook veel? Of blijft die constant?
die 19 graden is de mobotemp, dus van je kast.
25 graden is van je northbridge, en 37 van je duron uiteraard
25 graden is van je northbridge, en 37 van je duron uiteraard
Pagina: 1