Gaat je niets aan
ZO.
ZO.
Hij zal wel van grote waarde zijn voor het warezforum, waar je alleen als crewlid bijkan.Compubiter schreef op 20 september 2002 @ 15:39:
Ik zat er van de week ook naar te kijken. Misschien is hij wel enorm actief in de CF ofzo
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ferdo schreef op 20 september 2002 @ 15:43:
[...]
Hij zal wel van grote waarde zijn voor het warezforum, waar je alleen als crewlid bijkan.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Jazeker, van OM. En hij is zelfs nog HGM geweest als ik me niet vergis.MaRc0 schreef op 20 september 2002 @ 15:46:
Bulldog was toch eerst full-mod
Of begin ik schizofreen te worden...
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
was HGM.....toen postte ie veel minder opeens, en is ie litemod OH geworden, maar had nog gewoon volledige HGM rechten....en toen react kwam zijn zn rechten naar litemod gezet AFAIKMaRc0 schreef op 20 september 2002 @ 15:46:
Bulldog was toch eerst full-mod
Of begin ik schizofreen te worden...
[ Voor 0% gewijzigd door veldmuis op 20-09-2002 15:47 . Reden: hga=hgm ]
Verwijderd
ja graagVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:49:
moet ik het verhaal gaan houden over dat lite-mods "magjes" zijn en full-mods "moetjes" zijn![]()
Ja vertel dat verhaal nog eens opa NelskeVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:49:
moet ik het verhaal gaan houden over dat lite-mods "magjes" zijn en full-mods "moetjes" zijn![]()
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:51:
[...]
Kan jij uit het bovenstaande zinnetje dan al niet zelf conclusies trekken?
[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 20-09-2002 15:52 . Reden: Smileys added :+ ]
oh jij was wel serieus in tegenstelling tot Itsnows en Oscar...Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:51:
[...]
Kan jij uit het bovenstaande zinnetje dan al niet zelf conclusies trekken?
Verwijderd
mja t kwam er ook echt serieus-uitziend uit...maargoed
ok snappikVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:57:
Gehehehe![]()
Okee, komt ie dan.
Fullmods zijn min of meer verplicht aanwezig te zijn op het forum. Dat wil niet zeggen dat ze verplicht dagelijks aanwezig zijn o.i.d. Wel wordt er van ze verwacht dat ze een groot deel van de tijd die ze op GoT aanwezig zijn besteden aan modereren.
Lite-mods zijn user++. Zij mogen dus gerust een paar dagen niet modereren o.i.d. Verder kunnen ze bijvoorbeeld wel aanwezig zijn, zonder ook maar uberhaupt te modereren.
Dat is dus het "magje" "moetje" verhaal in samengevatte vorm
echt klein vind ik de periode niet eigelijk....Daarnaast kan het natuurlijk voorkomen dat een bepaalde mod gewoon een kleine periode
niet actief...wat minder actief is.
mkay......Als het op een gegeven moment echt erg lang gaat worden, dan geeft de betreffende persoon meestal wel vanzelf aan er mee te stoppen
ow als het daarover gaat...nee duidelijk _NIET_Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:10:
volgens mij wil veldmuis die vacature wel overnemen
Compubiter schreef op 20 september 2002 @ 16:09:
Ik kan me best wel voorstellen dat jullie Bulldog een 'magje' laten. Hij heeft uiteraard genoeg gedaan voor het forum, ik vind het prima zo. Hij valt er niemand mee lastig.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
alsdat echt de reden is...waarom dan eerst dit:
Anders krijg je allerlei andere users die zeggen: "Maar ik doe toch ook veel voor het forum". En die willen dan ook meteen die 'status'. Althans, ik kan me voorstellen dat er een aantal users zijn die dat graag willenveldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:17:
'k weet wel dat crewleden niet altijd dezelfde mening hoeven te hebben ofzo.....maar toch
of weten jullie het zelf ook niet helemaal?
Zegt veldmuis, de grootste wanabee mod
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
veldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:08:
[...]
mja t kwam er ook echt serieus-uitziend uit...maargoed
je snapt wel wat ik bedoel als ik zeg dat de reply er niet echt netjes overkwam?
veldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:17:
[...]
'k weet wel dat crewleden niet altijd dezelfde mening hoeven te hebben ofzo.....maar toch
of weten jullie het zelf ook niet helemaal?
Ik vind deze discussie verre van de HK access van Femme's vriendin. Van een mod wordt inderdaad bepaald door zijn HGA hoever zijn rechten mogen gaan, maar IMO is een normale user gelijk aan @ random welke ander user en geldt dat ook voor de vriendin van Femme.Oscar the Grouch schreef op 20 september 2002 @ 16:28:
Deze discussie is weer ongeveer gelijk aan destijds met de vriendin van Femme en haar HK-toegang.
Als wij (==Crew) denkt cq. vindt dat een bepaalde user bepaalde rechten en/of toegang tot bepaalde forums mag hebben dan is dat zo.
Bulldog is een gewaardeerd collega en misschien bestaan zijn taken ook wel uit andere zaken dan slotjes zetten alleen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
proberen te zeggen dat jullie elkaar tegenspreken..Oscar the Grouch schreef op 20 september 2002 @ 16:28:
[...]
Wat probeer je nou precies te bereiken met die post?
Deze discussie is weer ongeveer gelijk aan destijds met de vriendin van Femme en haar HK-toegang.
en daar spreek je jezelf weer tegen...kwoot van gameover:Als wij (==Crew) denkt cq. vindt dat een bepaalde user bepaalde rechten en/of toegang tot bepaalde forums mag hebben dan is dat zo.
Goed, dit gaat nergens meer over. Ik doe er maar een slotje op.
Hoe dan ook, Marieke moet het net zo verdienen als de rest.
jah en de rest van de mods die zijn gestopt waren niet gewaardeerdBulldog is een gewaardeerd collega en misschien bestaan zijn taken ook wel uit andere zaken dan slotjes zetten alleen.
Traag schreef op 20 september 2002 @ 16:33:
[...]
Ik vind deze discussie verre van de HK access van Femme's vriendin. Van een mod wordt inderdaad bepaald door zijn HGA hoever zijn rechten mogen gaan, maar IMO is een normale user gelijk aan @ random welke ander user en geldt dat ook voor de vriendin van Femme.
veldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:34:
jah en de rest van de mods die zijn gestopt waren niet gewaardeerd
Verwijderd
veldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:34:
jah en de rest van de mods die zijn gestopt waren niet gewaardeerd
D0hOscar the Grouch schreef op 20 september 2002 @ 16:35:
Als het een democratie zou zijn, heb je volkomen gelijk
Jeremy Clarkson
Traag schreef op 20 september 2002 @ 16:21:
[...]
Zegt veldmuis, de een-na-grootste-grootste wanabee mod![]()
En dit vergeten veel users... Bepaalde crewleden zijn af en toe minder zichtbaar actief op het forum, terwijl zij veel werkzaamheden vervullen achter de schermen. Zij zijn dus weldegelijk goed bezig (herman) terwijl er vaak een conclusie wordt getrokken door sommige users dat niet meer zijn.Oscar the Grouch schreef op 20 september 2002 @ 16:28:
Bulldog is een gewaardeerd collega en misschien bestaan zijn taken ook wel uit andere zaken dan slotjes zetten alleen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Traag schreef op 20 september 2002 @ 16:39:
[...]
D0h
Maar ff serieus..... ik neem aan dat jij ook wel hebt ingezien dat dat een foute actie is geweest
vandaar dat die hk access ook weer is afgepakt zekerOscar the Grouch schreef op 20 september 2002 @ 16:43:
[...]
Je doelt nu op de vriendin van Femme??
Ik ben en blijf van mening dat Femme met _zijn_ site mag doen wat hij wil.
Als hij morgen zou besluiten om alle (ik noem maar wat) jongens te bannen, omdat ie verder wil als meiden-forum, then so be it.
Als hij wil dat zijn vriendin toegang heeft tot alle forums dan heb ik daar verder helemaal niks over te vinden. Het is _zijn_ site, en geen democratie.
Weet ik
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
veldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:49:
[...]
vandaar dat die hk access ook weer is afgepakt zeker![]()
kdacht dat Oscar net zei dat het geen democratie was?Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:53:
[...]
Dat zal meer met de reakties van de users gemaakt te hebben
Inderdaad. Hij bepaald wat er gebeurt met zijn site. Maar hij luisterd wel naar zijn users en neem adviesen in overweging. Een beperkte democratie dusveldmuis schreef op 20 september 2002 @ 16:54:
kdacht dat Oscar net zei dat het geen democratie was?
Het was toch geen democratieVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:53:
[...]
Dat zal meer met de reakties van de users gemaakt te hebben
Verwijderd
Dat ligt niet aan onsveldmuis schreef op 20 september 2002 @ 17:06:
Na 44 reply's en mensen die zichzelf tegenspreken snap ik het nogsteeds niet...maargoed...
Verwijderd
Hè hè, hij heeft het door...Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:07:
Dus hieruit concluderend is Bulldog de vriendin van Femme!
Het BrEeZeR sletje van FemmeVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:07:
Dus hieruit concluderend is Bulldog de vriendin van Femme!
jah klopt is het stiekem ookVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:22:
Dit topic heeft imo wel heel veel weg van een open sollicitatie van veldmuis..
Verwijderd
Hoeft toch niet ? Zolang de mods het maar snappenveldmuis schreef op 20 september 2002 @ 17:06:
Na 44 reply's en mensen die zichzelf tegenspreken snap ik het nogsteeds niet...maargoed...
Waarom denk je dat nuVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:22:
Dit topic heeft imo wel heel veel weg van een open sollicitatie van veldmuis..
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Compubiter schreef op 20 september 2002 @ 16:21:
[...]
Anders krijg je allerlei andere users die zeggen: "Maar ik doe toch ook veel voor het forum". En die willen dan ook meteen die 'status'. Althans, ik kan me voorstellen dat er een aantal users zijn die dat graag willen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toch maar op het laatste moment een disclaimer eronder natuurlijk, anders had je straks een topic gehad in de trant van: "[vraagje] Waarom is .oisyn nog litemod eigelijk?".oisyn schreef op 20 september 2002 @ 17:33:
ik doe helemaal geen fuk voor het forum, en toch heb ik die status![]()
speciaal voor veldmuis: niet serieus
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kom op .oisyn, laat die frustratie er maar uit. Alleen maar die topictitels fixen is toch ook geen leven. veldmuis wil je vast wel opvolgen
Ferdo schreef op 20 september 2002 @ 15:47:
Jazeker, van OM. En hij is zelfs nog HGM geweest als ik me niet vergis.
DataBeest schreef op 20 september 2002 @ 17:47:
Best wel flouw eigenlijk dat je gelijk wannabee mod bent als je zo'n vraag stelt.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja, iddDataBeest schreef op 20 september 2002 @ 17:47:
Best wel flouw eigenlijk dat je gelijk wannabee mod bent als je zo'n vraag stelt.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
DataBeest schreef op 20 september 2002 @ 17:47:
ach kom op, het hele concept 'wannabe mod' wordt sowieso al overgebruikt hier op GoT, ik snap niet dat jullie waarde hechten aan zo'n opmerking