Toon posts:

IP locator??

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.networldmap.com/TryIt.htm?GetLocation

Op volgende site kan je IP ingeven en dan krijg je stad vanwaar ingebeld wordt, een aantal keer geprovbeerd en lijkt telkens te lukken?? Kan dit of is dit een luk

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
dit is gewoon een kwestie van opzoeken welke provider welke ip-range heeft en dan dat in een database zetten. Vervolgens die ip opzoeken als jij je ip-ingeeft en voila je krijgt te zien uit welk land enzo die persoon komt. Het zal wel kloppen (bij mij klopte het ook), maar dus weinig bijzonders.

Verwijderd

hmmm. hij ziet dat die ip adressen die ik invul uit nederland komen,dat klopt maar de stad enzo niet.
maargoed ff een soortgelijk vraagje zone alarm heeft ook zo'n functie. Bv iemand zoekt wat bij kazaa wat ik heb en dan komt zone alarm met een melding(toch maar uitgezet om de 5 sec een melding). Daarmee kun je ook kijken waar die ingelogd is. klopt dit ook een beetje?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het land klopt idd wel maar de stad zeker niet want ik zit toch echt niet in amsterdam :)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:09

chromeeh

the Gnome

LOL en het klopt ook nog nie ook :)
Hij zegt Enschede i.p.v Almelo :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

dat zal natuurlijk nooit echt werken, zeker tegenwoordig niet meer met de landelijke inbel nummers. kabel/adsl providers doen ook niet allemaal de ip nr's per regio indelen, en geen enkele provider zal dit per plaats doen. althans, je hebt wel kans dat ze zeggen regio eindhoven bijvoorbeeld, maar dan heb je ook alle omliggende plaatsen, je kunt dus hooguit een regio eruit halen, en je zal het nooit zeker weten omdat het in maar heel weinig gevallen echt zal kloppen

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
Er zijn zoveel site sen programma's die dat kunnen

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

heel @Home zit in enschede volgens dat ding :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
heel @Home zit in enschede volgens dat ding
Nee, bij mij zegt ie Groningen :+

Maarja, dit is dus een beetje onnodig, aangezien er 10-tallen van dit soort sites bekent zijn :)

Toch bedankt voor het melden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.