Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Mensen denken nogal snel dat iets een huiswerktopic is, terwijl er bijvoorbeeld alleen maar om tips gevraagd wordt, een douwtje in de goede richting. Zolang het duidelijk is dat het geen 'scriptachtige' request is, heb ik er nooit zoveel moeite mee.
Topics zoals: 'wie heeft een boekverslag voor die en die', of 'shit ik ben laat met mn java opdracht, heeft iemand er nog een?', gaan natuurlijk onherroepelijk op slot.
Kortom: ik vind dat je er niet te snel van uit moet gaan dat het een huiswerktopic is zodra de woordjes 'opdracht' en 'voor school' er in voor komen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ik moet een bedrijf opzetten(binnen 3 jaar winstgevend) met de naam Young Pioneers, afgekort YP en nu heb ik de taak om daar een logootje van temaken,
ik was al aan het zoeken naar dat topic waarin de logo's staan die tweakers gemaakt hadden voor parse of was het react software? maar heb die niet gevonden,
kan ik die uitdaging in SG planten of is dit teveel een huiswerk vraag??
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Je kan wel vragen om ideeën of tips, maar niet met de gedachte: ej ik moet een logo maken, kunnen jullie er niet een maken voor me?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
kan iemand voor me dat topic voor me vinden waarin al die parse logo´s staan, dat met dat react software enzo?LuNaTiC schreef op 21 september 2002 @ 12:00:
tsjah zoals ik al zei als je wilt dat iemand anders voor jou een logo wilt maken, valt dat dus onder de categorie 'voorgekauwd op je bordje' en dat is niet de bedoeling.
Je kan wel vragen om ideeën of tips, maar niet met de gedachte: ej ik moet een logo maken, kunnen jullie er niet een maken voor me?