Toon posts:

[XP] Nederlandse Windows XP "over" een Engelse XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een Nederlandse Windows XP Corp. over een Engelse versie heen te zetten?
M'n configuratie is namelijk nogal verneukt en Engels bevalt me sowieso niet.
Het is de bedoeling dat ik wel alle instellingen en de rest op de schijf behoud, dus geen formatteren.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:47

mutsje

Certified Prutser

nope. doe je dat wordt ie fijn corrupt. clean install.. alles wat je wilt bewaren op andere partitie parkeren.

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 20 september 2002 @ 15:08:
nope. doe je dat wordt ie fijn corrupt. clean install.. alles wat je wilt bewaren op andere partitie parkeren.
En als ik nu m'n instellingen en files exporteer, op een andere partitie de Nederlandse versie installeer, daar vervolgens weer alles importeer en dan de oude partitie wis.
Is iets dergelijks mogelijk :?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

XP NL -> XP EN
warp in "XP NL -> XP EN"
Is niet op een makkelijke manier mogelijk. Je kunt uiteraard je documenten enzo bewaren, maar ik denk dat het slimmer is om een compleet nieuwe install te doen :).

Verwijderd

Tja... of je zorgt ervoor dat je de NL language pack krijgt en je installeert die!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:39:
Tja... of je zorgt ervoor dat je de NL language pack krijgt en je installeert die!
Blijft ie zitten met een 'verneukte' configuratie. Clean install lijkt me idd het beste.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

volgens mij gaat dat wel het je het tooltje gebruikt dat in XP zit. Daarmee kun je je instellingen exporteren en weer importeren.

Dit betekend nog wel dat je alle programma's opnieuwe moet installeren, maar e-mail, accounts en voorkeuren houdt het dan wel vast.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1