Ik zoek dit bios omdat ik een asus v8440 heb.
dit klinkt raar dat snappik.
deze kaart is hoogst waarschijnlijk een "downgraded" Ti4600.
dit is dus te zien aan het feit dat er 2.8ns geheugen op zit ipv het gebruikelijke 3.3 ns geheugen van een ti4400.
in een thread op de madonion site las ik van een user die de koeling van z'n core had gehaald en daar kwam een ti4600 core tevoorschijn.
(Pic's van mijn kaart aan het eind van dit topic.)
nou heb ik dus het probleem dat de asus drivers niet willen draaien en dat ik dus ook de vga doctor (temp. monitoring tooltje) niet kan gebruiken.
in het volgende draadje is dit probleem al uitgebreid besproken en behandeld.
Asus Geforce 4 Ti 4400 herkent als Nvidia Ti 4600
maar ik wil dus wel ff een testje doen met de bios van een asus Ti4600, voor ik beslis of ik deze kaart ga ruilen of niet.
die bios is zeer gemakkelijk op te slaan met het volgende tooltje.
http://www.guru3d.com/files/bios/
alle hulp zou erg gewaardeerd worden. (hierbij hoort dus niet het locken van m'n vorige draadje
hoewel dat misschien te onduidelijk was????)
dit klinkt raar dat snappik.
deze kaart is hoogst waarschijnlijk een "downgraded" Ti4600.
dit is dus te zien aan het feit dat er 2.8ns geheugen op zit ipv het gebruikelijke 3.3 ns geheugen van een ti4400.
in een thread op de madonion site las ik van een user die de koeling van z'n core had gehaald en daar kwam een ti4600 core tevoorschijn.
(Pic's van mijn kaart aan het eind van dit topic.)
nou heb ik dus het probleem dat de asus drivers niet willen draaien en dat ik dus ook de vga doctor (temp. monitoring tooltje) niet kan gebruiken.
in het volgende draadje is dit probleem al uitgebreid besproken en behandeld.
Asus Geforce 4 Ti 4400 herkent als Nvidia Ti 4600
maar ik wil dus wel ff een testje doen met de bios van een asus Ti4600, voor ik beslis of ik deze kaart ga ruilen of niet.
die bios is zeer gemakkelijk op te slaan met het volgende tooltje.
http://www.guru3d.com/files/bios/
alle hulp zou erg gewaardeerd worden. (hierbij hoort dus niet het locken van m'n vorige draadje
[ Voor 9% gewijzigd door _Droopy op 24-01-2003 10:22 ]
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195