Users zelf eigen topics laten sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 16:28

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Gezocht, en volgens mij is het idee niet eerder geopperd. Indien wel, gooi dit topic dan maar op slot.

Soms open ik topics met een redelijke straightforward-vraag, bv. dit topic: [rml][ IIS in WXP Pro] Kan ik een nieuwe virtuele site maken?[/rml] - "Kan ik een virtuele site maken in IIS5 onder WinXP Pro?". Dat is een vraag waar je alleen maar ja of nee op kan antwoorden, evt. met toelichting.

Als er een duidelijk antwoord is (in dit geval "nee"), dan kan het topic wat mij betreft op slot. Het topic nog doorzoekbaar als het op slot is, dus de info blijft bewaard. Het topic zakt zo niet langzaam weg in de lijst met topics, zodat andere topics verder bovenaan blijven staan en men niet gaat reageren in topics waar het antwoord al duidelijk is.

Misschien is het dan nog nuttig om onderscheid te maken tussen topics die op slot zitten omdat het antwoord duidelijk is en topics die om andere redenen op slot zitten, dit i.v.m. de search: meestal kijk ik eerst in topics die niet op slot zitten.

Dat was mijn suggestie - doe ermee wat je wilt.

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Optie om je eigen topic te sluiten e.d.

zie hier bijvoorbeeld... is al een paar keer eerder besproken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is al wel eens langsgekomen, geloof ik.
Ik zie er iig niets in, het wordt veel te veel geknoei.
Mensen gaan hun eigen topics op slot doen al dat helemaal niet nodig is enzo.
Laat topic sluiten maar lekker aan moderators over :)
En als je je eigen topic dicht wil hebben kun je dat netjes in Schop een Modje vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[rml][ BC3] Topics zelf sluiten...[/rml]

is de enige die ik zo snel kan vinden maar is in het verleden al vaker afgeschoten....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Oeps.. sorry dudes!

Kunnen jullie mij dan vertellen of het wenselijk is dat ik het kom vragen of mijn topic dicht kan als ik denk dat dat nuttig is?

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je toch gewoon in sm vragen, dus ga effe naar sm hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Topics zakken vanzelf weg als het probleem uit de wereld is. Als een topic de verkeerde kant op gaat kan je een SeMtopic openen.

Misschien dat iemand anders nog een vervolgvraag heeft naar aanleiding van jouw beginvraag, erg onhandig als hij dan eigenlijk zonder reden dicht zit.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Alfredt schreef op 20 september 2002 @ 14:50:
Misschien dat iemand anders nog een vervolgvraag heeft naar aanleiding van jouw beginvraag, erg onhandig als hij dan eigenlijk zonder reden dicht zit.
Daarom dacht ik ook: alleen bij ja/nee vragen ;).
Maar ik zal er verder niet over zaniken hoor :).

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ja/nee vragen hoor je helemaal niet te stellen op GoT, dusseeh... :{ ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nouja lees bovenstaande topics door. Was er laatst nog een, maar die kan ik niet zo snel vinden. Tis iig niet gewenst omdat niet iedereen er mee om kan gaan waarschijnlijk.

Laat de mods maar lekker de topics op slot die nodig zijn, dan komt het wel goed ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.