Het is algemeen bekent dat Strikerz volgens mij heel Deventer heeft gebanned
met een maskban.
Ik zal eventjes opzoeken op het forum waar het staat, en zal ik het hier ff posten.
Quote:
Posted: Sat Jul 13, 2002 10:05 am Post subject: Deventer zonder Strikerz!!!
--------------------------------------------------------------------------------
AArrgh!!
ff als vervolg op het Topics, over dat Deventer gebanned is.
Ik ken MaXxX persoonlijk. Ik weet 100% zeker dat hij dit niet gedaan heeft. Ik weet dat ie een ettertje is , maar hier heeft ie absoluut niets mee te maken.
En zoals ik heb moeten merken, is heel de deventer @home range gebannen. De reden waarom kan ik me wel voorstellen, maar vind de uitwerking op deze manier zwaar overdreven. Er zitten idd een heleboel goede CS spelers, waaronder Soef, Expjah, Proxin, die NpaD knakker.
Dat jullie tegen een lamer gaan handelen is owke, maar om daar andere de dupe van te laten zijn, vind ik zwaar overdreven. Het is nu wel duidelijk dat MaXxX het niet gedaan heeft. Ik heb gespreken tussen hem en Yazzz gezien, waarin MaXxX duidelijk maakt, dat hij het niet gedaan heeft, en MaXxX in ieder geval Yazzz kan overtuigen dat hij het niet gedaan heeft. Ook het ontbreken van harde bewijzen tegen MaXxX is een punt om met deze onzin te stoppen.
De persoon die dit wel gedaan heeft, heeft nu wel denk ik zijn zin gehad. Dit was zijn doel en dit heeft ie berijkt. Ik denk niet dat hij nog terug zal komen richting strikerz, alleen al gezien het feit dat er een klopjacht geopend is op hem.
Ik hoop dus dat jullie ff logisch gaan nadenken, en stoppen met deze onzin.
Gegroet,
-Damian^IO- aka [Bloemkool.van.Hak]
----------------------------------------------------------------------------------------
Zoals je ziet heeft er iemand uit Deventer gecheat en willen de Strikerz
admins hierdoor de cheater buiten houden.
Een beetje harde manier, maarjah..
(URL:
http://www.strikerz.net/f...t=1873&highlight=deventer)