Toon posts:

Kan niet Cs'en op Strikerz.net :S

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oi Oi , ik wil graag cs spelen op Strikerz.net en aangezien Tweakers.net hier volgens mij een beetje bij hoord vraag ik het hier.

Ik kan niet op het irc chan komen #strikerz.net op Sorcerynet , heb al verschillende ips en servers gebruikt maar KOM ER NIET OP....

Ook de gameserver en de site is voor mij geheel onbereikbaar , ik kan niemand van Strikerz.net contacten aangezien ik ze door dit niet te spreken krijg...

Heb @Home in Deventer , Cs 1.5 , NNscript en Ie ,

Wie kan mij helpen!!

Verwijderd

Hehe heb je mijn gebannde IP overgenomen ofzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 14:46:
Hehe heb je mijn gebannde IP overgenomen ofzo ;)
Nee denk het niet , zal wel aan mij liggen maar heb zoveel ip adressen geprobeerd , dmv ze statisch in te vullen maar het lukt EGT NIET

Verwijderd

Het is algemeen bekent dat Strikerz volgens mij heel Deventer heeft gebanned
met een maskban.
Ik zal eventjes opzoeken op het forum waar het staat, en zal ik het hier ff posten.

Quote:

Posted: Sat Jul 13, 2002 10:05 am Post subject: Deventer zonder Strikerz!!!

--------------------------------------------------------------------------------

AArrgh!!

ff als vervolg op het Topics, over dat Deventer gebanned is.

Ik ken MaXxX persoonlijk. Ik weet 100% zeker dat hij dit niet gedaan heeft. Ik weet dat ie een ettertje is , maar hier heeft ie absoluut niets mee te maken.

En zoals ik heb moeten merken, is heel de deventer @home range gebannen. De reden waarom kan ik me wel voorstellen, maar vind de uitwerking op deze manier zwaar overdreven. Er zitten idd een heleboel goede CS spelers, waaronder Soef, Expjah, Proxin, die NpaD knakker.

Dat jullie tegen een lamer gaan handelen is owke, maar om daar andere de dupe van te laten zijn, vind ik zwaar overdreven. Het is nu wel duidelijk dat MaXxX het niet gedaan heeft. Ik heb gespreken tussen hem en Yazzz gezien, waarin MaXxX duidelijk maakt, dat hij het niet gedaan heeft, en MaXxX in ieder geval Yazzz kan overtuigen dat hij het niet gedaan heeft. Ook het ontbreken van harde bewijzen tegen MaXxX is een punt om met deze onzin te stoppen.

De persoon die dit wel gedaan heeft, heeft nu wel denk ik zijn zin gehad. Dit was zijn doel en dit heeft ie berijkt. Ik denk niet dat hij nog terug zal komen richting strikerz, alleen al gezien het feit dat er een klopjacht geopend is op hem.

Ik hoop dus dat jullie ff logisch gaan nadenken, en stoppen met deze onzin.

Gegroet,

-Damian^IO- aka [Bloemkool.van.Hak]
----------------------------------------------------------------------------------------

Zoals je ziet heeft er iemand uit Deventer gecheat en willen de Strikerz
admins hierdoor de cheater buiten houden.
Een beetje harde manier, maarjah..
(URL: http://www.strikerz.net/f...t=1873&highlight=deventer)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Yup...Nav een Ddos attack van twee gasten uit Deventer heeft Fox besloten heel Deventer te bannen dmv mask.... Helaas voor de rest zoals hij zelf ook stelt in het bewuste topic.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:01:
Het is algemeen bekent dat Strikerz volgens mij heel Deventer heeft gebanned
met een maskban.
Ik zal eventjes opzoeken op het forum waar het staat, en zal ik het hier ff posten.
Hoezo dat dan..was ik te goed? ;)

Beetje belachelijk :r

Verwijderd

Lees mijn post nog een keer, de reden staat er nu in

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-10 15:59
Men gebruikte IIS -servers die ongepatcht waren (dus hackbaar als de neten) en ddosde etc, dus heel deventer is gebanned, omdat ze verschillende ip's uit Deventer konden aannemen. Die IIS-servers uit Italie zijn ook geblokkeerd, maarja, een nieuwe hacken is een eitje. :)

Verwijderd

Topicstarter
Omg wat gigantisch lam...kank daar zker nooit meer spelen :(

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer informatie misschien? Over waarneer Deventer weer unbanned is ed??

Verwijderd

Hehe het zijn ook een stelletje newbies daar bij Strikerz, zoek maar gewoon een andere server, er zijn genoeg betere (vooral clanservers).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:14:
Hehe het zijn ook een stelletje newbies daar bij Strikerz, zoek maar gewoon een andere server, er zijn genoeg betere (vooral clanservers).
Ik ben zelf ook newb , maar vond de sfeer op de servers daar altijd zo goed....:(

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lal, die m1c0 speelt nu op zvdk :o

Verwijderd

Topicstarter
Zo te horen (lezen:P) is er veel meer gepost over Deventer , kan iemand misschien nog iets meer copy/pasten??

Bvd :>

Begin nieuwsgierig te worden..

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Strikerz.net heeft zelf ook een Forum, vraag het daar. GoT heeft niks met Strikerz te maken.
- Ik wil lekker een multiplayer game spelen met wat GoT'ers. Zijn er geen GoT gameservers?
Nee die zijn er niet. Mocht je toch met je medetweakers willen spelen zijn er iig de CS servers van www.strikerz.net. Op deze servers zijn regelmatig mensen van GoT aanwezig. Echter de servers zijn van stikerz.net en GoT heeft er dus ook NIKS mee te maken. Voor een probleem met die server kun je dan ook op het forum van Strikerz terecht net als voor de ip's.

Verwijderd

Topicstarter
Apocrypha schreef op 20 september 2002 @ 15:52:
Strikerz.net heeft zelf ook een Forum, vraag het daar. GoT heeft niks met Strikerz te maken.
Lees de draad voordat gij blaat , alles in banned daaro dus daar kan ik niet komen... :> :O

Verwijderd

Apocrypha schreef op 20 september 2002 @ 15:52:
Hij is van de complete webserver gebanned en dan dus (net zoals ik) ook niet op de site komen.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

My bad : :>

Verwijderd

Dicht :)
Flametopic.

Het beste kun je dit met de personen bij strikerz.net opnemen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.