Ik heb onlangs de domeinnaam www.citycomp.nl geregistreerd (geen spam, staat nog niets op, doet het nog niet eens) via host4all. Ik heb mijn website laten hosten bij een Amerikaans bedrijf en alles netjes betaald via creditcard enzo. Ik kreeg mijn inloggegevens toegemaild + 2 naamservers die ik moest laten wijzigen. Blijkt dat nameserver change € 25,- kost (goed doet er ff niet toe). Ik heb de nameservers dus gemaild naar host4all en ze zouden het wijzigen. Ik krijg later een mailtje dat de nameservers een foutmelding geven, en dat ik het zelf ook na kon checken via http://www.nic.nl/nameservercheck.php . En inderdaad, het gaf een foutmelding. Dus ik contact mijn host, zeggen ze dat de dns en ip-adressen wel kloppen en dat zij er verder niets aan kunnen doen!!! Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, dit ging zo 1 week door zonder resultaat. Ik heb toestraks een mailtje gestuurd naar host4all en gevraagd of ze aub de host wilden mailen en het verder met hun wilen oplossen. Nu mijn vraag: Weten jullie misschien wat ik nu kan doen en waar het fout gaat? Aangezien zij er niets van af weten 
Dit zijn overigens de adressen van de naamservers:
ns1.whirlpooldns.net / 216.127.74.17
ns2.whirlpooldns.net / 216.127.75.201
Dit zijn overigens de adressen van de naamservers:
ns1.whirlpooldns.net / 216.127.74.17
ns2.whirlpooldns.net / 216.127.75.201