Toon posts:

Elsa revelator 3d Bril

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce mx videokaartje en volgens elsa zou met de generic driver van revelator de 3d bril van hun samen moeten kunnen werken met m'n kaartje. Ik heb van verschillende andere sites begrepen dat dat niet altijd zo is.
Alleen staat er nergens iets over m'n mx kaartje t.a.v. de elsa bril.
Ik heb een Powergene nvidia mx videokaart.
Zomaar even zo'n bril aanschaffen om het uit te proberen vind ik wat duur (125,- voor de kabel versie, 225,- voor de infrarood versie). Verder is er geen zaak hier in de buurt met die brillen dus kan er ook niet een een of andere deal gemaakt worden.

Kan iemand van tweakers mij misschien helpen?? Ervaringen?? Misschien dat ik een brilletje van iemand kan lenen om uit te proberen??

Verwijderd

Topicstarter
iemand?? Ik zou heel graag geholpen willen worden.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
ik heb een asus v3800 tnt2ultra deluxe

en die 3d bril :r is een leuke gadget maar verder?

1. ik werk met de reference drivers van nvidia, dan werkt die bril niet :(
2. er zijn maar weinig spelletjes waarmee het leuk/mogelijk is om die bril goed te gebruiken
3. je krijgt koppijn als je hem meer dan 30 min gebruikt.
4. zit niet lekker
5. je hebt een monitor nodig die zelfs op 1024x768 120 HZ aankan (bijv. iiyama 19")

het enige spelletje wat wel cewl is met die bril is Starwars Eps 1 - Pod Racer.

geen aanrader dus

maar ja misschien is die elsa bril beter...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Die else bril ondersteund 3d voor ALLE directx spellen. En volgens tests online moet ie stukke beter zijn dan de asus bril. Vandaar dat ik geinteresseerd ben.
Op een 17 inch is 144 hz op 800x600 ook voldoende om 3 een spelletje te spelen, niet?
1024x768 doet m'n monitor 110hz (kantje boord dus).
Vandaar..

• actieman
tja 110hz op 1024 ...
is eigenlijk beetje te weinig imo moet ie 120 hebben (60 per glas -> 120)

je heb een geforce 2mx en je gaat dan op 800x600 spelen? Das beetje zonde ik speel zelfs al 1024x768 vloeibaar op mijn tnt2u'tje ...

Dat van "compatible met alle d3d games" zeggen ze ook van die asus :'( blijkt in de praktijk heel anders te zijn.

Je hebt gelijk die van Elsa schijnt beter te zijn... maar ik waarschuw je: verwacht er niet teveel van...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
betwijfel ik dat je ECHT vloeibaar speelt onder bijvoorbeeld nfs5 met alle detail op maximum e.d. Maar als ik 3d als extra krijg en daarvoor een paar pixels moet inleveren dan vind ik dat misschien wel ok. Aangezien 3d ook meer cpu/grafische bewerking vraagt.

Maar het moet uiteraard wel werken.. Ik heb geen Elsa mx kaartje gekocht omdat daar geen TVout opzat.

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:15
Ik heb die bril en werkt idd onder alle D3D spellen. met de nieuwe drivers ook onder opengl, ergo quake3. Leuk gadget, maar je raakt er vrij snel op uitgekeken.
Heb zelf geen driver problemen gehad, op mijn tnt2 ultra.

• actieman
ehm ik kan idd nfs5 vloeiend spelen op 1024x768 met alles op maximum en ook met 7 tegenstanders.

imo kost dat 3d-bril gebeuren niet meer proccie-kracht.

Je monitor gaat alles dubbel weergeven en je brilletje knippert per glas 60x per seconde dit moet synchroon lopen met je monitor (120hz) en dan heb je een soort diepte effect.

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1