Toon posts:

[C++] Browser menu probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een programma gemaakt waarbij ik dus projecten kan openen.
wanneer ik dit doe begint het browser venster standaard bij de map waar het programma staat?!?

is dit aan te passen?

ik heb bijvoorbeeld mijn programma staan op c:\apl
en mijn projecten op e:\project

nu wil ik dus als ik eenmaal een project uit e:\project geladen heb en een andere wil openen dus niet weer bij c:\apl beginnen maar meteen bij e:\project.

hoe is dit te programmeren???

alvast bedankt

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33
Misschien lees je best eerst eens even dit.

Bijhouden in welke directory je het laatst een project geopend hebt en als je het 'openen' venster opent, default die directory selecteren.

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Kun je aub. wat meer informatie noemen ipv. deze onsamenhangende warboel die heel veel vertelt behalve de nuttige dingen (omgeving, platform, manier van openen etc.)

Professionele website nodig?

Verwijderd

meestal gebeurd dit automatisch . . maare . . wat je kunt doen is. . nadat je de eerste keer een project geopend hebt .. .zelf het pad opslaan . . en voordat je de volgende keer een file opent. . eerst CHDIR naar het opgeslagen pad doen

oeps .. iets te snel .. nu zie ik dat whoami ongeveer hetzelfde zei

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Skizmo: kun je eens proberen om gewoon komma's te gebruiken ipv die rare combinaties van punten en spaties? Dat leest namelijk wat prettiger :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.