Welke PS2 overclocker gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik hoorde net dat het mogelijk is om de ps2 poort door te clocken. Hierdoor zou de poort sneller uitgelezen worden en daardoor zou muis dan weer sneller reageren onder het gamen.

Welk OC tool kan ik het beste gebruiken? Ik kan met de search niet echt iets vinden. Met Google heb ik een artikel gevonden, maar zou ik graag wat meer opties willen hebben.

De tool om door te clocken zou "PS2 FLEX" zijn. Die schijnt geleverd te worden bij een Boomslang muis. Maare, ik heb net een mooi draadloos setje en wil dus alleen die tool hebben. Op de site van razerzone kan ik geen download mogelijkheid vinden. Iemand een ideetje?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
Naar mijn idee helpt het niet merkbaar , het enige wat echt aanzienlijk vertrqaging oplevert zijn draadloze muizen, maar dan is nog niet die ps2 poort de bottleneck.
Volgens mij is het meer voor het idee dan dat het echt daadwerkelijk nut zou hebben.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik kan me nog herrineren dat dit te doen was met een simpele registry hack. Verder meen ik me te herrineren dat de cpu-load hierdoor zodanig werd (iets van 5%) dat het voordeel teniet werd gedaan door de vermindere CPU performance..

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Hmmm, met andere woorden, mooi zo laten zoals het is? Dan doe ik dat denk ik ook maar.

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120