[Win2K] DVD speler geeft uitroepteken *

Pagina: 1
Acties:

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Na de search eerst gebruikt te hebben kwam er uit naar voren dat er wel vergelijkbare problemen zijn, maar de oplossing werkten niet voor mij. Daarom heb ik dit nieuwe topic geopend.

Sinds enige tijd kan ik mijn DVD speler niet meer aanspreken via Deze Computer. Ook mijn externe brander, de HP 8230e, is niet meer beschikbaar via Deze Computer.

De DVD-speler is nog wel beschikbaar bij het opstarten. In het apparaatbeheer staat er een geel uitroepteken door de DVD heen. Het gaat om de volgende fout melding:
Het register is mogelijk beschadigd. (Code 19)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Het apparaat had ik al weggegooid maar dat helpt niet.

Het gaat hier om een Lite-On DVD Rom 16/48x

Kent iemand dit probleem? En hoe heb je het opgelost?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OS? Windows XP zeker? Zo ja, check eens de OM FAQ :)

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
U-DMA ingeschakeld

Het belangrijkste is dat mijn DVD speler het niet doet. Dat me brander het niet doet is van latere zorg ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een beschadigde register is vaak alleen op te lossen door Windows te herinstalleren (of door specifieke software te (un)installeren, maar het is maar de vraag wélke software..).

Check in ieder geval de OM FAQ: Mijn brander werkt niet goed onder Windows XP. Ook al gaat dit over WinXP, hier zitten vast wel wat nuttige tips tussen voor Win2K en op support.microsoft.com kun je ook het e.e.a. uitvinden :)

Omdat dit probleem eerder gerelateerd is aan Windows: [OM] > [WOS] en een kleine titelchange.

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Zojuist de knowledge base bezocht en de fout gevonden:
http://support.microsoft.....aspx?scid=kb;nl;NL314060

Maar nu kan ik die sleutels niet verwijderen, ondanks dat ik ingelogd ben als Administrator :( Iemand tips zodat het wel kan ?

Verwijderd

al geprobeerd om regclean te draaien?

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Die zal ik meteen even downloaden en over me systeem heen trekken :) Ik hoop dat het helpt.

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 21:12
Waarom kun je die keys niet verwijderen? Krijg je een permission error of zo? Heb je dit ook gelezen:
quote: Pipo
NOTE: If you are getting a code 39 message, it may be that additional third-party filter drivers were added to UpperFilters and LowerFilters values in addition to Adaptec filter drivers. In that case, you may try to remove the non-Adaptec filter drivers first, leaving the Easy Creator filters in place to see if the Code 39 goes away. If you still receive an error code 39, 32, or 31 message, remove the Upperfilters and Lowerfilters values completely in the preceding key.

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Ik kreeg een code 19. Helaas werkte na de reg cleaner mijn systeem niet meer en heb ik hem maar geformateerd. In iedergeval bedankt voor de hulp.
Pagina: 1