[W98/WXP] Prullenbak is ie nou vol of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
In beide OSen zit er iets in de prullenbak.
Als je hem opent zie je niks zitten.
Als je het wilt terug zetten doet hij niks en piept hij alleen.
Als je het wil verwijderen zegt hij opeens van "Weet u zeker dat u de map WINDOWS wilt verwijderen"

Maar als ik dan op de schijfen kijk dan staan de mappen er nog.
Ik heb bij Extra => MapOpties => Weergave
En daar dan alle files show en show systemfiles.

Nu kan ik nog steeds niks zien.

Ik heb met Norton Systemworks op virussen gecontroleerd.
En Ad-Aware op bende. Na dit gedaan te hebben is er niks verholpen.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

format

Verwijderd

Het is "niet verstandig" om in een dual-boot situatie beide OS'en een prullebak bij te laten houden van dezelfde schijven. Zeker als het OS niet gelijk is. Stel, je gooit een bestand in het ene OS in de prullebak, hoe weet de prullebak van OS 2 dan dat er een bestand in de prullebak staat?

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:30

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Dit heb ik ook een keer gehad. Waar het precies aan licht weet ik niet, maar de oplossing (althans in mijn geval:)
Zet een of ander testbestand in de prullenbak (als het goed is zie je dit bestand dan wel in de prullenbak) en klik op prullenbak leegmaken.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Xavier
  • Niet online
Zeg dan gewoon niks!
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:34:
Het is "niet verstandig" om in een dual-boot situatie beide OS'en een prullebak bij te laten houden van dezelfde schijven. Zeker als het OS niet gelijk is. Stel, je gooit een bestand in het ene OS in de prullebak, hoe weet de prullebak van OS 2 dan dat er een bestand in de prullebak staat?
Hoe stel ik dat in dan?
Want in beide prullenbakken zie je nu hetzelfde staan.

Verwijderd

Prullenbak kan je ook op 0% zetten. Misschien is dat een optie om van dit probleem af te komen.

Verwijderd

Als ik graag format wil zeggen dan zeg ik dat OK?..

Zo zou ik het oplossen en niet verder ermee kutten. Maarja meningen verschillen en das maar goed ook.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
volgens mij moet het niet uitmaken dat je 2 OSen hebt. win95 gebruikt 1 prullenbak voor alle users, 2000 en xp hebben voor elke user een aparte prullenbak. ik heb ze wel eens gehad dat ik ze kon zien in de windows verkenner, als mappen in de prullenbak met als naam {3284343743xz87 zoiets}.

misschien helpt het als je ook ff een scandisk uitvoerd voor het geval dat daar iets mis is :?
gewoon omdat uit te sluiten

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:48:
Als ik graag format wil zeggen dan zeg ik dat OK?..

Zo zou ik het oplossen en niet verder ermee kutten. Maarja meningen verschillen en das maar goed ook.
Dus elk probleem pak jij aan met format.
Hmm lekker verstandig.

Ik heb net Systemworks laten zoeken. En die heeft een hoop weten op te lossen maar volgens mij dit weer net niet.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
helpt dit: oplossing 1

of dit: oplossing 2

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Xavier
  • Niet online
Beide geprobeert maar beide verholpen het niet
Pagina: 1