http://roothack.org/index.php?page=2
Kijk hier eens naar.
een teamspel waarbij je in 24 uur een machine moet beveiligen en vervolgens die van anderen moet veroveren.
Zou het leuk zijn een team samen te stellen en dan later deze winter een keer mee te doen.
Voor mensen die mee willen doen
Ik kan:
*BSD. Mocht het een Free/OpenBSD dan krijg ik deze probleemloos veilig
*C programmeren (geen ervaring met exploits)
wat hier zeker bij moet:
*iemand met diep technische linux kennis (Distro onafhankelijk !, kernel recompile met firewall features ed moet een eitje zijn, OOK ZONDER TOOLS op bv een slackware oid)
* Iemand (de aanvaller) met hacking skills. omvat onderandere het volgende (kan exact uitleggen wat een bep. shellcode doet, kan een exploit regel voor regel uitleggen en evt bijwerken, kan openbare "test"/ onklaar gemaakte exploits fixen"
* Een organisatorisch talent (kan ik ook deels doen) die het team bij elkaar houd etc.
Ook is het handig een server te hebben met IRC / web-forum erop.
EN WIE ??? kom maar op.
Kijk hier eens naar.
een teamspel waarbij je in 24 uur een machine moet beveiligen en vervolgens die van anderen moet veroveren.
Zou het leuk zijn een team samen te stellen en dan later deze winter een keer mee te doen.
Voor mensen die mee willen doen
Ik kan:
*BSD. Mocht het een Free/OpenBSD dan krijg ik deze probleemloos veilig
*C programmeren (geen ervaring met exploits)
wat hier zeker bij moet:
*iemand met diep technische linux kennis (Distro onafhankelijk !, kernel recompile met firewall features ed moet een eitje zijn, OOK ZONDER TOOLS op bv een slackware oid)
* Iemand (de aanvaller) met hacking skills. omvat onderandere het volgende (kan exact uitleggen wat een bep. shellcode doet, kan een exploit regel voor regel uitleggen en evt bijwerken, kan openbare "test"/ onklaar gemaakte exploits fixen"
* Een organisatorisch talent (kan ik ook deels doen) die het team bij elkaar houd etc.
Ook is het handig een server te hebben met IRC / web-forum erop.
EN WIE ??? kom maar op.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad