Heel vreemd HP laserjet 5p probleem

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
Oke, op de Server staat een HP laserjet 5p geinstalleerd.
Deze is aangesloten via een jetdirect en aangestuurd met het besturingssyteen NT 4.0 SP6.
Hierop zitten 3 clients, die alle 3 w98 SE gebruiken.
2 van de 3 kunnen goed printen, alles ziet er goed uit etc.
Maar de derde , als die print is zart heel licht grijs en dikke letters zijn niet opgevuld, de letters zijn zelfs onregelmatig gekleurd, dus niet overal even grijs, alsof de printer op is.

Het gekke is dus dat de client systemen bijna hetzelfde zijn, met exact dezelfde software.
Waar slaat het dan op dat de derde zo vreem print :? , het is niet een optie ergens ofzo, alle setting qua kleur/spaarstand of weet ik veel wat zijn hetzelfde..

Wie heeft een logische verklaring voor dit probleem.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 23:28

Klippy

Still Game

Logische vraag denk ik, maar je hebt de printers en kabels al eens omgeruild?

Dus het ligt aan de client en niet aan de printer?

edit:

Ow dom sorry ik dacht je 3 printers had 8)7

Excuseer, niet goed gelezen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dat kan je volgens mij gewoon in de printerinstellingen op de client instellen, staat de kwaliteit daar niet op concept ?

Invoegen doe je zo!

• Carel
_Diederik schreef op 20 september 2002 @ 13:21:
dat kan je volgens mij gewoon in de printerinstellingen op de client instellen, staat de kwaliteit daar niet op concept ?
Nope, staat goed

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer dan eens een nieuwe printer te installeren op de client met een andere driver (HP Laserjet) van Windows en print daarmee

Invoegen doe je zo!

• Carel
_Diederik schreef op 20 september 2002 @ 13:35:
Probeer dan eens een nieuwe printer te installeren op de client met een andere driver (HP Laserjet) van Windows en print daarmee
Er zijn verschillende drivers geprobeerd. Dit had geen invloed op het rara printer eigenschapje.
Ook is de printer helemaal verwijder etc, die pc's zitten via netwerk op de nt server en doen alles perfect verder.

• Carel
//Kick Mode

Niemand die hiernog een toevoeging op heeft.

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 18:02
bizar probleem... check je registry eens of echt alles van vorig printerdrivers verdwenen is..

Is wellicht ooit en andere printer met eigen printerdriver op die probleem pc geinstalleerd? Misschien dat dit de oorzaak is...
Pagina: 1