[Idee] Zelfgemaakte posts andere achtergrondkleur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Ik weet niet of het al eens voorbij is gekomen. Maar dit lijkt me handig. Hoevaak maak je het wel niet mee dat je later je laatst geposte post zit te zoeken, om te kijken hoe de andere erop gereageerd hebben.

Meestal is Ctrl+F de oplossing, maar ik weet niet of het mogelijk is om je eigengemaakte posts specialer te maken. Misschien een nog donkerdere tint als achtergrond?

Hoe vinden jullie dit?

Mij lijkt dit een goed idee, aangezien dit iedereen wel heeft.

#Idee 2#

Nog even iets, kan het niet te maken zijn, dat als je op last klikt achter een topic, je ook naar de laatste post gaat ipv dat hij nog bovenaan de pagina blijft hangen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Idee #1: Ja, echt nuttig vind ik het niet. Gewoon een lekker icon uitzoeken (:9) en je vindt je posts makkelijk weer terug. IMHO natuurlijk ;).

Idee #2: Last wordt gebruikt om naar de laatste x reacties te gaan, waarin x je aantal posts per pagina is. Niet om naar de laatste post te gaan dus, maar om naar de laatste 100 reacties (indien je 100ppp hebt) te gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Compubiter schreef op 20 september 2002 @ 12:52:
Idee #1: Ja, echt nuttig vind ik het niet. Gewoon een lekker icon uitzoeken (:9) en je vindt je posts makkelijk weer terug. IMHO natuurlijk ;).

Idee #2: Last wordt gebruikt om naar de laatste x reacties te gaan, waarin x je aantal posts per pagina is. Niet om naar de laatste post te gaan dus, maar om naar de laatste 100 reacties (indien je 100ppp hebt) te gaan :).
#1, dat heb ik al. Alleen ik heb chello, en als je eens wist hoelangzaam het laad de laatste paar maanden, ook al met react.

#2, is er dan geen optie te maken? Of je dit kan in en uitschakelen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 09:40

El Martino

Zo niet, dan toch.

Idee 2: druk op de "End" toets. Vrij gemakkelijk toch?

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
El Martino schreef op 20 september 2002 @ 13:00:
Idee 2: druk op de "End" toets. Vrij gemakkelijk toch?
Is ook, maar om die rede moest ik me post-per-view aanpassen. Die stond op 250. Alleen dan laad hij de pagina niet in 1 keer, bij 100 wel.

IK weet niet of dit te realiseren is :?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste idee vind ik best wel wat hebben, je kunt het desnoods nog optioneel maken, of dat alleen de topicstarter het zelf ziet, of ook de andere gebruikers. Dan hoeven anderen ook geen 'last' van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:08:
Die eerste idee vind ik best wel wat hebben, je kunt het desnoods nog optioneel maken, of dat alleen de topicstarter het zelf ziet, of ook de andere gebruikers. Dan hoeven anderen ook geen 'last' van te hebben.
op zich een goed idee ja, gewoon een persoonlijke setting, een ander heeft er dan geen last van, lijkt me opzich wel handig, hoewel ik mijn icon altijd direct vind, alleen in de langere topics als je snel aan het scrollen bent niet en dan is het wel handig (btw ook voor mensen die ong. hetzelfde icon hebben ;))

Of (als het niet te veel parse tijd kost) dat overal waar je nick staat dat die nick dus een andere achtergrondkleur heeft, dus ook in de posts, denk alleen niet dat dat haalbaar is

edit:
moet haalbaar zijn, aangezien het met de search ook kan, dus
[rml][ Idee] Zelfgemaakte posts andere achtergrondkleur[/rml]

erkens <-- ff als voorbeeld

[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 20-09-2002 13:29 . Reden: leuk zonder voorbeeld :) ]

Pagina: 1