wtf?
Het is niet echt de bedoeling om bij elke strakke actie een (LA) topic te openen, omdat de meeste modjes hun werk wel goed doen en GoT dan één groot slijm forum zou worden
Maar als iedereen zo denkt, zou er nooit een LA-topic komen en dan wordt het weer ondankbaar werk, waardoor de modjes het op een gegeven moment (massaalinternetinfo schreef op 20 september 2002 @ 12:56:
wtf?Het is niet echt de bedoeling om bij elke strakke actie een (LA) topic te openen, omdat de meeste modjes hun werk wel goed doen en GoT dan één groot slijm forum zou worden
F_J_K, thumbs up uiteraard
En daarna de 3e; tnx, ik wist deze url nog niet.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 12:59:
whahaaa, die reactie is echt n1
Precies, af en toe moet het kunnen hoorCompubiter schreef op 20 september 2002 @ 12:58:
[...]
Maar als iedereen zo denkt, zou er nooit een LA-topic komen en dan wordt het weer ondankbaar werk, waardoor de modjes het op een gegeven moment (massaal) voor gezien houden.
F_J_K, thumbs up uiteraard
En voor F_J_K heb ik er nog geen een gezien
Zo weten de mods ook hoe de users graag willen "behandeld" worden.
Niet dat ze het nu niet weten maar het wordt duidelijk hoe een bepaalde post opgevat worden
vaak kan het wel goed bedoeld zijn maar niet goed opgevat worden of anderson \
Dus Duimpjes de lucht in voor deze post
what?
*bloost* 
Ik zag de bui al hangen toen ik deze topictitel zag, maar het gescheld viel best mee
Ik zag de bui al hangen toen ik deze topictitel zag, maar het gescheld viel best mee
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Mocht het ooit voorkomen dat LA echt helemaal vol zou komen te staan met slijmtopics, dan is er op dat moment nog tijd genoeg voor het aanmaken van een apart slijm-topic.
Of-te-wel: that'll be the day
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.