Op me werk hebben ze een coax netwerk liggen, waarop niets staat aangesloten. Nou leek het me leuk om een video systeem aan te leggen. Ik aan de slag om dat aan de praat te krijgen. Eerst een computer met een videokaart die (video) tulp out heeft, die heb ik gevonden. Toen heb ik mbv een verloopstukje die tulp stekker aangesloten op het coax netwerk. Als ik dan op de verdieping waar de coax uit komt bij het patch panel kijk, en daar ook mbv een verloopstukje de bnc connector omzet in een tulp connector, in die tulp connector een tulp stekkertje die uitloopt in een scart kabel en vervolgens die scart kabel in de televisie stop, krijg ik perfect beeld van wat die computer afspeeld. Snappie het nog?
Nu wou ik dus dat signaal door het hele gebouw sturen om zo op alle televisies hetzelfde beeld te krijgen, alleen kan dat alleen via coax connectoren, en niet via tulp connectoren. Ik heb alles goed gepatched, maar ik krijg op de televisies een vaag signaal in zwart wit met heel veel ruis er doorheen, bijna onleesbaar. Zou een van jullie weten wat ik fout doe? werken die coax en tulp connectoren wel op dezelfde frequentie of signaal? Tips zijn ook welkom
Nu wou ik dus dat signaal door het hele gebouw sturen om zo op alle televisies hetzelfde beeld te krijgen, alleen kan dat alleen via coax connectoren, en niet via tulp connectoren. Ik heb alles goed gepatched, maar ik krijg op de televisies een vaag signaal in zwart wit met heel veel ruis er doorheen, bijna onleesbaar. Zou een van jullie weten wat ik fout doe? werken die coax en tulp connectoren wel op dezelfde frequentie of signaal? Tips zijn ook welkom