[homm4] Multiplayer probs (direct TCP/IP)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Aangezien de multiplayer patch eindelijk uit is voor homm4 wilde ik met Lord Daemon eens een leuk potje homm4'en tegen elkaar. Zowel mijn als zijn internetconnectie bestaan uit een ADSL verbinding en beide surfen we via de alcatel modem van KPN, wel de pro versie (hij heeft de echte pro versie, ik heb m'n modem 'gehackt' naar de pro versie). Jullie raden het al.... we kunnen niet spelen aangezien we geen van beiden games kunnen hosten.

Ik gebruik winroute als firewall, in winroute heb ik de benodigde poorten opengegooid.

Als ik een game create en Lord Daemon wil joinen en tikt het juiste IP adres (van mij) in dan gebeurt er.... helemaal niets.

Hoogstwaarschijnlijk heeft dat wat te maken met m'n router/firewall instellingen. Maar ik weet bij god niet wat, ik heb diverse faq's van homm4 doorgelezen maar die helpen me niet veel verder, tevens nog via gamespy geprobeert maar dat werkt ook niet (als ik via gamespy een game start dan komt die niet in de game-list en ziet niemand hem en kan hem dus ook niet joinen). Tevens de faq daar gecheckt en dat werkt ook niet. En de GoT-search bood ook niet veel soelaas....

Heeft iemand enig idee voor de oplossing hiervoor? Voor Lord Daemon geld precies hetzelfde, die kan ook niets hosten, zowel via homm4 zelf als via gamespy niet.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ok, tis al opgelost :o.

Ik dacht dat m'n poorten in m'n modem al allemaal geforward stonden, maar dat was niet zo |:(. Alsnog even al m'n poorten in m'n modem geforward naar mijn ip :D.

Deze kan dicht :o.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Harry :P

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.