Toon posts:

Die-Hard overclocking en Cooling

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had daar 2 topics geplaatst, namelijk:

3D Mark 2001 SE
Cooling

Ze zijn nu gesloten, omdat ze niet in het goede forum stonden ... nou ja whatever, die mensen konden me ook wel helpen en weten er ook ontzettend veel van en mijn threads hadden zelfde raakvlak. Maar ok gesloten dus....zouden jullie ze dan ipv sluiten willen verplaatsen naar de juiste forum? Open hem alsjeblieft weer, want hier zitten tenminste lui die verstand van computers hebben en me zouden kunnen helpen.

Bij voorbaad dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Compubiter in "3D Mark 2001 SE"
Bovendien vond ik de sluitmessage van DaBit ook wel duidelijk. In Videoplanken & Beeldkanonnen zou hij ook op slot zijn gegaan, omdat het daar dus duidelijk in de FAQ staat genoemd.

En de manier waarop je je 2e thread opent is ook niet fantastisch:
Er zijn wel een hoop subfora zeg! Wat moet nou waar?
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.
Bovendien weer een duidelijke sluitmessage.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Moeilijk he, lezen?

Als je niet eens FAQ"s en dergelijke kan lezen en je niet aan de regels kan houden, verdienen je topics een slot...

Sterker nog, ik wil je dringend vragen eens de FAQ te lezen en geen topics te openen die niet gewenst zijn, volledige info te geven en topics op de goede plaatst te starten. Het forum is groot en mensen zijn de wildgroei van onnodige of fout geplaatste topics zat en moderators zijn er niet om al die zooi achter ieders reet op te ruimen :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.