Ik heb even een vraagje in het algemeen :
Ik wil wel een Surround setje aanschaffen want ik was laatst bij een maat van me met creative 1600 (4.1 dus) en daar kwam al verrekte mooi geluid uit. nu komt de vraag
Wat voor set kan ik nu het beste kopen voor mijn pc dat is dus soundcard (heb een sneu moederbord ding) en de boxen (vanaf 5.1) en het budget ligt tot de 250 euro hebben jullie wat tips voor me. Nu denken jullie allemaal wat een luiwammes ga dat zelf ff lekker uitzoeken maar hier zitten gasten die ervaring met dergelijke zaken hebben en ik heb er niet echt veel tijd voor. ben op stage tot half 5 en daar kan ik niet op zoek gaan voor mezelf want ben druk bezig met een intranet en als ik thuiskom dan is het of gelijk naar de pizzaria aan het werk of ik zit 8er de pc en iemand vraagt heb je zin om wat te gaan doen (meestal ff een joint smoken ff relaxen na het werk ...
) maar zo steekt het inmekaar
Iedereen bvd
Ik wil wel een Surround setje aanschaffen want ik was laatst bij een maat van me met creative 1600 (4.1 dus) en daar kwam al verrekte mooi geluid uit. nu komt de vraag
Iedereen bvd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2002 12:41 . Reden: typfout.. ]