Toon posts:

Surround, wat voor ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje in het algemeen :
Ik wil wel een Surround setje aanschaffen want ik was laatst bij een maat van me met creative 1600 (4.1 dus) en daar kwam al verrekte mooi geluid uit. nu komt de vraag ;) Wat voor set kan ik nu het beste kopen voor mijn pc dat is dus soundcard (heb een sneu moederbord ding) en de boxen (vanaf 5.1) en het budget ligt tot de 250 euro hebben jullie wat tips voor me. Nu denken jullie allemaal wat een luiwammes ga dat zelf ff lekker uitzoeken maar hier zitten gasten die ervaring met dergelijke zaken hebben en ik heb er niet echt veel tijd voor. ben op stage tot half 5 en daar kan ik niet op zoek gaan voor mezelf want ben druk bezig met een intranet en als ik thuiskom dan is het of gelijk naar de pizzaria aan het werk of ik zit 8er de pc en iemand vraagt heb je zin om wat te gaan doen (meestal ff een joint smoken ff relaxen na het werk ... O-) ) maar zo steekt het inmekaar
Iedereen bvd

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2002 12:41 . Reden: typfout.. ]

Verwijderd

gleuidskaartje creative soundblaster 5.1 of audigy en als speakerset een creative inspire 5300 ofzo. je zou ook dat jointje niet kunnen smoken en dan ff kijken is een stukje gezonder , just my 2 cents

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Creative Audigy Surround 5.1 Surround Kit Inspire 5300 speakerset + SB Audigy Player Totaalbedrag incl. BTW & Verzendkosten 228,42 euro bij www.sallandautomatisering.nl

en daarna vind je dat 1600 setje helemaal niets meer ;)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik ook al zei, hier zitten mensen met ervaring. hier hebben mensen surround setjes en als zei zeggen van ik heb een heel goedkoop set en een geluid dat er uit komt! zoeits bv...

Verwijderd

Nou als je echt kwaliteit wil moet je geen pc setje kopen maarja dan valt alleen de 5.1 versterker al buiten je budget... :)

Ik denk dat een Audigy/SbLive5.1 met een Inspire 5300 Combo dat fps1600 tje helemaal wegvaagt. Die fps 1500 en 1600 stellen echt geen zak voor qua subwoofer. Beetje plastic en als je het volume een beetje opschroeft vervormen die dingen al. En dan heb ik het nog niet eens over de frequency response.
Dus gewoon die combo kopen zoals ie hierboven staat. Lekker goedkoop en voor dat geld redelijk goed.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 12:57
Als je echt wilt weten wat je koopt kun je veel beter een keer een winkel bezoeken als je wat vrije tijd hebt.. Dan kun je tenminste horen wat je koopt.. En hoe iets klinkt is een behoorlijk persoonlijke mening..

Maargoed, als je dat niet wilt, dan heb je al wat tips gehad.. Met wat reviews lezen kun je nog wat meer te weten komen..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.